برگزاری مجمع عمومی مؤسس بانک دی

مجمع عمومی مؤسس بانک دی در روز پنج شنبه مورخ 1388/10/10 بر اساس دعوت هیئت موسس بانک، با حضور دارندگان90 درصد سهام این بانک و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار، برگزار شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک دی در ابتدای این جلسه دکتر جلال رسول اف،‌ مجری طرح راه اندازی بانک دی که از پانزدهم بهمن ماه 1387 به همراه تیم مدیریتی، مسئولیت راه اندازی این بانک را بر عهده گرفته است ، در گزارشی روند تأسیس بانک، مراحل انجام پذیره نویسی و اهداف کوتاه مدت، چشم انداز و افق های بلند مدت و مأموریت بانک دی را به صورت شفاف برای سهامداران حاضر در جلسه مذکور، تشریح و تبیین نمود .
مجری طرح راه اندازی بانک دی، ترکیب سهامداران بانک دی را یک ترکیب در نوع خود منحصر به فرد ارزیابی نمود و اظهار داشت : در پی پذیره نویسی سهام این بانک، 12 هزار نفر از مردم فهیم و عزیز به صورت شخصیت حقیقی سهام بانک دی را خریداری که بیش از یک سوم آن را بانوان کشورمان تشکیل می دهد .
وی گفت؛ اکنون با محاسبه قریب به 120 هزار نفری که پیشتر جزو سهامداران مؤسس و به صورت فرد حقیقی سهام بانک را مستقیماً در اختیار داشتند، اکنون این بانک به صورت مستقیم ، مجموعاً دارای بیش از 130 هزار نفر سهامدار حقیقی می باشد که چنانچه سهامداران حقیقی غیرمستقیم که سهامدار شرکت ها و سهامداران حقوقی بانک می باشند را نیز به این تعداد اضافه نماییم؛ بیش از 250 هزار نفر از هم وطنان عزیز، به طور مستقیم و غیر مستقیم، صاحبان سهام این بانک به شمار می آیند.
دکتر رسول اف، با اشاره به پذیره نویسی 918 میلیارد ریال سهام بانک دی در موعد مقرر گفت : استقبال مردم و اعتماد آنان به مؤسسین و تیم مدیریتی بانک دی از موارد بسیار مهم تاسیس این بانک است که امیدواریم بتوانیم قدردان این حسن اعتماد باشیم .
وی ابراز امیدواری نمود ، بانک دی با فعالیت های نوین بانکی، بزودی در قامت یک بانک خصوصی تمام عیار پای در عرصه بانکی کشور و بین المللی بگذارد و به رغم رقابت های شدید موجود، در مدت زمانی نه چندان بلند ، در زمره سه بانک برتر خصوصی کشور درآید .
پس از استماع گزارش هیئت مؤسس از روند تأسیس بانک، واریز سرمایه و احراز پذیره نویسی کلیه سهام بانک و مجوزهای اخذ شده و گزارش های مربوط به هزینه های تأسیس بانک و قدرالسهم آورده غیرنقدی مؤسسین، بررسی‌اساسنامه بانک وتعیین‌روزنامه های‌کثیرالانتشار برای درج آگهی های بانک و سایر موارد توسط سهامداران، تبادل نظر و رأی گیری بعمل آمد و موارد مطرح شده‌با اکثریت آرای سهامداران حاضر در جلسه، مورد تصویب قرار گرفت .
سپس، مجمع مؤسس وارد بحث انتخاب هیئت مدیره بانک شد و7 نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و 2 نفر به عنوان اعضای علی البدل برای مدت دو سال انتخاب شدند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

80  ⁄    =  80