پیشنهاد حذف هدفمندسازی یارانه‌ها از بودجه

در پی مخالفت مجلس با نظر دولت مبنی بر اختصاص 40 خزار میلیارد تومان برای هدفمند سازی یارانه ها، یکی از نمایندگان حامی دولت از پیشنهاد حذف هدفمند سازی یارانه ها در بودجه سال آینده خبر داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک کریم شهرزاد نماینده اصفهان و عضو کمیسیون تلفیق بودجه در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی «فردا» گفت: از آنجایی که با مصوبه مجلس، سال آینده مردم شرایط اقتصادی بسیار سختی را پیش رود دارند، جمعی از نمایندگان مجلس پیشنهاد حذف هدفمند سازی یارانه ها از بودجه سال آینده را مطرح کرده اند.

وی افزود: پیشنهاد حذف هدفمند سازی یارانه ها در مجلس منتشر شده و در اولین فرصت ممکن برای تصمیم گیری نمایندگان در صحن علنی مجلس قراءت می شود.

شهرزاد افزود: با تصمیمی که مجلس در مورد هدفمند سازی یارانه ها گرفته است،اجرای هدفمند سازی یارانه ها به هیچ عنوان ممکن نیست. اصرار مجلس بر مصوبه کمیسیون تلفیق عملا اجرای قانون هدفمند سازی یارانه ها را غیر ممکن ساخته است.

این نماینده حامی دولت با تاکید براینکه تایید پیشنهاد دولت در مورد هدفمند سازی یارانه ها،موجب کاهش تبعات طرح هدفمند سازی یارانه ها در جامعه بود و شرایط بهتری را برای مردم فراهم می کرد،خاطرنشان کرد: درآمد 20 هزار میلیارد تومانی برای هدفمند سازی یارانه ها، شرایط بسیار سختی را برای مردم فراهم می کند.

گفتنی است نمایندگان حامی دولت همچنین پیشنهاد بررسی اعتبار 30 هزار میلیارد تومان را نیز مطرح کرده اند که نایب رئیس کمیسیون تلفیق در گفتگو با خبرنگار فردا تاکید کرده بود که این، امری غیر قابل قبول و غیر قانونی است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×    =  49