سعیدلو: پهلوان تر از احمدی‌نژاد سراغ دارید؟

من خودم سواد ندارم که بخواهم نظری درباره سرمربی تیم ملی فوتبال بدهم اما به فدراسیون مشورت می‌دهم. همیشه هم به آنها گفته‌ام که بهترین مربی را انتخاب کنند/درشرح وظایف کمیته ملی آمده که باید بلیت ورزشکاران را تهیه کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی مدعی شد که بازوبند پهلوانی که به بازوی محمود احمدی نژاد بست ، به حق بوده است.

سعیدلو در حاشیه مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به بازیهای آسیایی گوانگ ژو، در گفت و گو با  ایلنا بار دیگر تاکید کرد که وظیفه کمیته ملی المپیک خریدن بلیت برای ورزشکاران است.

درمصاحبه قبلی که با شما داشتیم‏، گفته بودید که کمیته ملی المپیک نمی‌تواند در مسایل ورزش دخالت کند و وظیفه‌اش این است که در اعزام تیم‌ها برای ورزشکاران بلیت تهیه کند. مسئولان کمیته ملی المپیک از این حرف شما ناراحت شده بودند.

من هنوز هم روی حرف خودم هم هستم و به شما هم پیشنهاد می‌کنم که شرح وظایف کمیته ملی المپیک را درخبرگزاری‌تان منتشر کند. درشرح وظایف هست که کمیته باید بلیت ورزشکاران را تهیه کند.

این حرف را به خاطر اختلافاتی که با مسئولان دارید، می‌زنید؟

ما با هم اختلافی نداریم. در این مراسم هم دیدید که ما پیش هم نشسته بودیم. حرف من هیچ ربطی به اختلافات ندارد. ما اصلا اختلافی نداریم.

شما هفته پیش بازوبند پهلوانی را به محمود احمدی‌نژاد دادید. این اولین بار بود که این بازوبند به شخصیت غیرورزشی داده می‌شد. فکر نمی‌کنید که بهتر بود این بازویند در جامعه ورزش می‌ماند؟

شما کسی را پهلوان‌تر و قهرمان‌تر از احمدی‌‌نژاد سراغ دارید؟

افشین قطبی، سرمربی تیم ملی فوتبال در نامه‌ای اعلام کرده که بعد از جام‌ملت‌های آسیا استعفاء می‌دهد.آقای فتح‌الله زاده گفته‌‌اند که شما خواستید کمیته‌ای تشکیل شود و سرمربی جدید را بعد از جام ملت‌ها انتخاب کند. به نظر می‌رسد که قطبی از این موضوع ناراحت است.

قطبی کار خیلی خوب کرد که این نامه را نوشت. من خودم سواد ندارم که بخواهم نظری درباره سرمربی تیم ملی فوتبال بدهم. اما به فدراسیون مشورت می‌دهم. همیشه هم به آنها گفته‌ام که بهترین مربی را انتخاب کنند. فدراسیون مجمع دارد و در مجمع تصمیماتش را می‌گیرد.

منظورتان از بهترین مربی، خارجی است؟

نه. من می‌گویم بهترین مربی. شاید این مربی در ایران باشد . شاید خود قطبی باشد. من نمی‌توانم فدراسیون فوتبال را محدود کنم و بگویم فقط مربی خارجی داشته باشید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  10  =  1