عضو جدید هیات مدیره بانک سرمایه منصوب شد

از سوی شهرداری تهران:

علیرضا هادیان همدانی، که تا پیش از این عهده دار سمت معاونت امور بانکی و بین الملل بانک سرمایه بود از سوی شهرداری تهران به عضویت موظف هیات مدیره بانک سرمایه منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اداره روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه، هادیان همدانی دارای سوابق متعددی در شبکه بانکی کشور بوده است.

 او کار خود را از سال 1362 و با سمت تحویلدار در یکی از شعب بانک صادرات آغاز نموده است و پس از طی مدارج کاری مختلف، توانسته است پست مدیریت عامل و ریاست هیات مدیره بانک صادرات در استان های همدان، زنجان، مازندران و گیلان را احراز کند.


از دیگر مسئولیت های وی می توان به عضویت در ستاد راهبردی بانک صادرات و ریاست هیات مدیره پتروشیمی همدان اشاره کرد.

 هادیان دارای مدرک کارشناسی ارشد بازاریابی استراتژیک است و در طول این سال ها، فعالیت های گسترده ای را به عنوان مدرس حسابداری، بانکداری، بازاریابی و مدیریت در کلاس های ضمن خدمت بانک صادرات به انجام رسانده است.


همچنین در زمینه نگارش مقالات در شاخه بانکداری نیز دارای سوابق درخشانی است، که از آن میان می توان به مقاله وی در اولین کنفرانس بین المللی بازایابی خدمات بانکی ( تهران، 1388 ) اشاره کرد که عنوان برتر را از آن خود نمود.

از جمله افتخارات دیگر وی می توان به احراز رتبه مدیر نمونه در سطح ملی در جشنواره شهید رجایی ( سال 1379 ) و رتبه مدیر نمونه استانی در جشنواره شهید رجایی در سال های 1380، 1385، 1387 و 1388 و نیز کسب رتبه برتر و اول در زمینه رشد منابع در بانک صادرات ایران در سال های 1382 و 1383 اشاره نمود.


در انتهای این گزارش به نقل از اکبر عینی، رئیس اداره روابط عمومی و بین الملل بانک سرمایه، چنین آمده است: « این انتصاب، فی نفسه، انتصابی امید بخش به شمار می آید؛ نفس این امر که مدیری از مجموعه مدیریتی بانک سرمایه به عضویت هیات مدیره این بانک منصوب گشته، نویدبخش این مطلب است که هیات مدیره من بعد می تواند با آگاهی بسیار بیشتری نسبت به زوایای اجرایی و مدیریتی خاص بانک سرمایه به تصمیم گیری در امور راهبری این بانک بپردازد. »

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  1  =  4