مدیریت گوگل تغییر کرد

مدیریت شرکت بزرگ گوگل از روز دوشنبه 4 آوریل تغییر کرد و اریک اشمیت جایگاه خود را به لری پیج یکی از بنیانگذاران جوان گوگل داده و از این پس در سمت ریاست هیئت مدیره گوگل به فعالیت خواهد پرداخت.

 به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از مهر، لری پیج یکی از دو بنیانگذار شرکت بزرگ گوگل از روز دوشنبه به صورت رسمی جایگاه اریک اشمیت را اشغال کرده و به سمت مدیریت این شرکت دست پیدا کرد.

این تغییر که خبر آن از 20 ژانویه اعلام شده بود با هدف ایجاد تحول در سیستم مدیریت سه گانه گوگل بوده است به گونه ای که هر سه این مدیران همچنان در مسائل گوگل نقش تعیین کننده داشته باشند.

اریک اشمیت، مدیر اجرایی سابق این شرکت اکنون به عنوان رئیس هیئت مدیره گوگل شناخته خواهد شد در حالی که لری پیج به عنوان مدیر اجرایی شرکت انتخاب شده و سرگئی برین سمت خود به عنوان بنیانگذار گوگل را حفظ خواهد کرد.

اشمیت از سال 2001 به عنوان مدیر گوگل به فعالیت مشغول بوده است. وی به دوره 10 ساله مدیریت خود بر گوگل افتخار می کند و معتقد است دوره 10 ساله مدیریت پیج از دوران وی بهتر نیز خواهد بود.

به گفته وی سیستم سه تایی مدیریت بر این شرکت فرایند تصمیم گیری و رفع مشکلات را آسانتر کرده و این تغییر می تواند در تعیین و شفاف سازی نقش هر یک از آنها تاثیر گذار باشد.

بر اساس گزارش تلگراف، قرار است اشمیت نقشی گسترده تر را در گوگل به عهده گرفته و با سفر به دور دنیا، به توضیح درباره اهداف گوگل بپردازد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  3  =