امکان انتقال وجه از حامی کارت بانک صنعت ومعدن به هر حسابی

در راستای توسعه بانکداری الکترونیک صورت گرفت

در راستای توسعه بانکداری الکترونیک امکان انتقال وجه با استفاده از حامی کارت به حساب دیگران برای اولین بار در بانک صنعت ومعدن فراهم شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دارندگان حامی کارت تاکنون تنها قادر به انتقال وجه از کارت به کارت بوده اند و با ایجاد خدمت جدید می توانند وجه مورد نظر را از کارت خود به هرحساب دیگری در بانک صنعت و معدن منتقل سازند.

دارندگان کارت های این بانک از طریق خودپردازهای بانک صنعت ومعدن و با استفاده از گزینه انتقال وجه / انتقال کارت به حساب ، امکان بهره مندی از این خدمت را خواهند یافت .


در ضمن حامی کارت بانک صنعت ومعدن علاوه بر ایجاد امکان برداشت و انتقال وجه از طریق دستگاه های خود پرداز ، از طریق دستگاه های کارتخوان شعبه و پایانه های فروش برای مشتریان خود امکان اطلاع از موجودی حساب خود را بصورت لحظه فراهم آورده است .


یادآورمی شود ، پیش از این نیز بانک صنعت ومعدن خبر از خدمت صدور کارت مجازی ویژه باز پرداخت اقساط تسهیلات را برای مشتریان حقیقی داده بود که هم اکنون این امکان برای مشتریان حقوقی نیز فراهم گردیده است .


با استفاده از خدمت فوق ، مشتریان این بانک می توانند از طریق مراجعه به یکی از دستگاه های خودپرداز عضو شتاب و نیز دستگاه های کارت خوان عضو سحاب یا استفاده از سامانه ساتنا و اینترنت بانک نسبت به پرداخت اقساط تسهیلات خود اقدام نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. علی صالحی می گوید

    انتقال وجه به کارت دیگر

  2. مصطفی عالی می گوید

    انتقال وجه به تمام کارت

  3. majidakbarnia می گوید

    Seceuq

ارسال یک پاسخ

  −  3  =  3