بازی بسیار خطرناک آمانو علیه ایران

همزمان با تاکید سلطانیه بر اینکه آمانو بازی بسیار خطرناکی را آغاز کرده است، مقامات رژیم صهیونیستی در پی انتشار گزارش آژانس درباره ایران، در یک عقب نشینی کامل از مواضع خود به عواقب خطرناک گزینه نظامی اقرار کردند.

"ایهود باراک" وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز که پیشتر همپیمانان خود را به ماجراجویی علیه ایران ترغیب کرده و هشدار داده بود یا ایران را مورد فشارهای شدید و کوبنده قرار دهید یا به آن حمله می کنیم، روز گذشته در عقب نشینی از مواضع خود اعلام کرد: اسرائیل مصمم به انتخاب گزینه نظامی علیه ایران نیست.

اظهارات وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در حالی است که پیشتر بسیاری از مقامات این رژیم درباره هرگونه ماجراجویی علیه ایران هشدار داده بودند، در همین رابطه "آفرایم هالیوی" رئیس سابق موساد در سال 2008 در گفتگو با مجله تایم اذعان کرده بود: اقدام نظامی علیه ایران نتایج فاجعه باری را برای اسرائیل به همراه دارد که از مهمترین این پیامدها می توان به مخدوش شدن چهره تل آویو در جهان عرب اشاره کرد.

"شلومو گازیت" رئیس اسبق شورای اطلاعات رژیم صهیونیستی نیز پیشتر در گفتگو با معاریو ضمن هشدار درباره نتایج مصیبت بار هرگونه ماجراجویی علیه ایران تاکید کرده بود: حمله به تاسیسات هسته ایران نتایج عکسی را دارد که اولین پیامد آن فروپاشی اسرائیل است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  ⁄  98  =