طلا ۱۷۲۱ دلار در هر انس رسید/ بیشترین کاهش قیمت در طول هفته

قیمت هر انس طلا دربازار های جهانی امروز به هر انس به 1721 دلار در هر انس رسید. در همین حال موسسه نظرسنجی فیچ اعلام کرد: کاهش نقدینگی در بازارهای جهانی همچنین کاهش بهای کالاهای اقتصادی و وارد شدن بانکهای اروپا به شرایطی پر خطر باعث شد تا طلا بیشترین کاهش در طول هفته را تجربه کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بر اساس گزارش طلا قیمت طلا در هر انس دربازار  لندن به 1721 دلار رسید. 

همچنین بلومبرگ نوشت: بیشترین کاهش قیمت در هفته اخیر  در حالی رخ داد که تمامی سهام ها در بازارهای جهانی با کاهش همراه شده اند. به اعتقاد  موسسه اعتبارسنجی فیچ شرایط بانک ها در آمریکا در حال رفتن به سمت و سوی نا امید کننده ای است و این بحران تا حل بحران اروپا ادامه خواهد داشت و حتی شدید تر هم خواهد شد.

به اعتقاد کاشناسان اگر این وضعیت ادامه داشته باشد سرمایه داران به دنبال وام های کوتاه مدت خواهند رفت و در همین راستا به خیال اینکه نقدینگی در بازار ایجاد کنند و سود بیشتری ببرند طلا های خود را خواهند فروخت و همین امر تاثیر منفی بسزایی بر قیمت طلا خواهد گذاشت.

اما طلا در تحویل فوری با کاهش 2 درصدی به 1725 دلار با اعلام ساعت 12 ظهر به وقت نیویورک رسید و از این کاهش می توان به بیشترین میزان کاهش طلا بعد از دهم نوامبر اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  3  =  1