تغییر نرم افزار بانک پارسیان از نگین به لوتوس در آینده ای نزدیک

منصوری خبر داد:

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان از تغییر نرم افزار این بانک از نگین به لوتوس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : این نرم افزار قوی ترین نرم افزار موجود در ایران خواهد شد و از این خرسندیم که محصولی راکه قرار است ازآن استفاده کنیم متعلق به خود پارسیان و بومی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک علی سلیمانی شایسته  در دومین نشست مدیران ستادی، معاونان، روسای حوزه ها و شعب بانک پارسیان گفت: موفقیت های ارزنده این بانک، جز با تکیه بر سرمایه و اعتماد مشتریان محقق نمی شد به همین دلیل همه کارکنان در بانک باید اصل مشتری مداری و تکریم مشتری و ارباب رجوع را الویت نخست خود بدانند.

وی افزود: کسب رتبه نخست بانک های کشور و هشتم دنیا در میان 500 موسسه بین المللی مالی اسلامی و ارتقای 80 رتبه ای جایگاه بانک بر اساس رتبه بندی نشریه بنکر و کسب رتبه برترین بانک اسلامی بر اساس اعلام موسسه بین المللی Asset، از دیگر افتخارات بانک پارسیان می باشد. کسب این موفقیت ها مسئولیت ما را دو چندان می کند و باید تلاش کنیم در مسیر رقابتی و دشواری که در آن فعالیت می کنیم همچنان با موفقیت و در راستای خدمت به مردم و اقتصاد ملی گام برداریم.

وی با اعلام رشد مطلوب این بانک در جذب سپرده های دیداری و کوتاه مدت افزود: از افتخارات دیگر بانک پارسیان، دریافت تندیس نخستین بانک در میان 10 برند برتر کشور و تنها دریافت کننده جایزه ملی نوآوری در خدمات و مشتری مداری در دومین دوره طرح ملی سپاس است، که بر اساس رای و نظر مستقیم مردم و مشتریان به بانک پارسیان اهدا شد. این افتخار، نشانه اعتماد مردم و مشتریان به خدمات بانک پارسیان و جایگاه معتبر، مهم و تاثیر گذار آن در نظام بانکی کشور است.

مدیرعامل بانک پارسیان با اشاره به دستاوردهای بانک پارسیان در هفت ماهه اول سال 90 گفت: در جذب سپرده های دیداری رشد خوبی را داشتیم وبه 2 برابر اهداف تعیین شده رسیدیم. همچنین در جذب سپرده های کوتاه مدت بیشتر از اهداف پیش بینی شده رشد داشتیم.

شایسته با تاکید بر ضرورت گسترش شعب ارزی و بازاریابی و جذب مشتریان حقوقی (شرکت ها)، تکریم ارباب‌رجوع و مشتری‌مداری را در گرو پاسخ‌گویی و برخورد مناسب با مشتریان دانست و افزود: همکاران در صف و ستاد با بازاریابی مستمر باید سعی در جذب و حفظ منابع داشته باشند. همچنین رؤسای شعب باید خواست ها و دیدگاه های کارکنان و مشتریان شعبه را در نظر بگیرند تا در کمیته‌هایی که در مدیریت و شعب برگزار می‌شود، ایده‌های آنها و مشتریان مورد بررسی قرار گیرد.

توده فلاح، معاون طرح و برنامه بانک پارسیان نیز در سخنانی به تشریح تحولات اقتصادی کشور، شاخص بورس، روند رشد نقدینگی، تغییرات نرخ ارز و طلا پرداخت و گفت: باید تلاش کنیم که میزان ارزش آفرینی خود در اقتصاد ملی را افزایش دهیم و با استفاده از نقاط قوت همچنان در مسیر موفقیت و تقویت اقتصاد ملی گام برداریم.

وی با اشاره به طرح هدفمندی یارانه ها، طرح تحول سیستم بانکی، روند مشکلات مربوط به تحریم های بین الملی و شرایط مختلف گفت: باید گرایش مشتریان با استفاده از خدمات الکترونیکی،ابزارهای نوین بانکی و مزایای حساب های متصل به POS را افزایش دهیم تا بتوانیم در جذب سپرده موفق تر عمل کنیم.

معاون طرح و برنامه بانک پارسیان به تشریح تدوین برنامه پنج ساله 1391- 1395 بانک اشاره کرد و گفت : در این برنامه بر آنیم که برنامه های خود را بر اساس آنچه مشتری می خواهد تدوین کنیم و کل برنامه را بر این اساس پیش ببریم. با توجه با اینکه اکنون 85 درصد از تراکنش های مشتریان بدون حضور در شعبه انجام می شود، باید سعی کنیم خدمات دیگر ما هم از طریق فضای مجازی انجام شود.

وی به وضعیت پیشرفت و پیاده سازی برنامه لوتوس که جایگزین نرم افزار نگین خواهد شد اشاره و اظهار امیدواری کرد تا قبل از پایان سال بتوانیم این سیستم را مورد استفاده قرار دهیم.

حق وردی، معاون اعتباری بانک پارسیان نیز در این همایش با ارائه گزارشی مبسوط از وضعیت اعتباری بانک در سال گذشته، الزامات و سیاست های بانک در بخش های اعتبارات و تسهیلات را برای حاضران تبیین و بر استفاده درست از فرصت های بازار و الزاماتی که بانک مرکزی برای دریافت تسهیلات مشخص کرده، اعتبار سنجی صحیح و دریافت وثایق برای تسهیلات و صدور ضمانتنامه ها تاکید کرد.

وی همچنین به عقود استصناع، مرابحه و خرید دین در آیین نامه قانون عملیات بانکی بدون ربا اشاره و استفاده از این عقود را یادآور شد.

مهاجری، معاون امور بین الملل بانک پارسیان با اشاره به روند کند رشد اقتصادی جهان و بحران مالی اروپا به تشریح گزارش عملکرد فعالیت های ارزی شعب پرداخت و بر ضرورت تلاش هر چه بیشتر برای گشایش اعتبارات اسنادی و صدور ضمانت نامه های ارزی تاکید کرد.

منصوری، معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان نیز در ابتدای سخنانش با عنوان دیروز، امروز و فردا به تشریح تاریخ اقتصاد و ویژگی های دوران اقتصاد مجازی پرداخت و گردش سریع پول، کالاو خدمات، سود کمتردر هر تراکنش، و …. را از ویژگی های اقتصاد مجازی برشمرد.

وی با اشاره به رشد تراکنش های غیر حضوری بانک پارسیان گفت: هم اکنون از نظر امکانات غیر حضوری برترین بانک کشور هستیم. در عرصه رقابت کنونی باید خدمات بیشتری ارائه دهیم تا همچنان پیشرو بمانیم. او ادامه داد: 80 درصد تراکنش های غیر شعبه ای متعلق به بانک پارسیان است .

معاون فناوری اطلاعات بانک پارسیان، "سیستم نیوشای پارسیان" را، انقلابی در سیستم بانکی و فناوری اطلاعات کشور بر شمرد و از عملیاتی شدن این سیستم در آینده ای نزدیک خبر داد.

وی از تغییر نرم افزار پارسیان از نگین به لوتوس در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت : این نرم افزار قوی ترین نرم افزار موجود در ایران خواهد شد و از این خرسندیم که محصولی راکه قرار است ازآن استفاده کنیم متعلق به خود پارسیان و بومی است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مهدی می گوید

    کاشکی آقایان اعلام میکردند که با هر تغییر سیستم چه مقدار پاداش به حساب آنها واریز میشود تا همه از انگیزه مدیران بانک پارسیان در تغییر مدام سیستم نرم افزاری این بانک با خبر میشدند

  2. مهدی می گوید

    کاشکی آقایان اعلام میکردند که با هر تغییر سیستم چه مقدار پاداش به حساب آنها واریز میشود تا همه از انگیزه مدیران بانک پارسیان در تغییر مدام سیستم نرم افزاری این بانک با خبر میشدند

  3. کارمند بانک می گوید

    از مسئولین محترم بانک پارسیان که مطابق معمول سعی در بزرگ جلوه دادن این بانک آن هم با استفاده از آمار و اطلاعات غیر واقعی دارند خواهشمندم اعلام فرمایند نرم افزار لوتوس در رنکینگ نرم افزارهای بانکی جهان که توسط سایت معتبر
    http://www.inntron.com/core_banking.html
    اعلام می شود در کدام رده قرار دارد؟ چرا که بنده به نتیجه ای در این لیست نرسیدم نرم افزار نگین که با نام Tosan در صفحه سوم این رنکینگ مشاهده می شود نيز جزء نرم افزارهای پنجاهم به بعد دنیا می باشد که البته از نرم افزار معرفی شده (لوتوس) که هیچ جایگاهی در این رنکینگ ندارد مناسبتر به نظر می رسد.
    در هر حال لازم می دانم اعلام نمایم طبق رنکینگ این سایت در حال حاضر موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده (نور) با خرید امتیاز نرم افزار sab (نرم افزار 14جهان)و اجرای آن در شعب خود بهترین نرم افزار بانکی حال حاضر کشور را داراست. مجددا خواهشمندم مسئولین محترم بانک پارسیان با سوء استفاده از نا آگاهی مردم سعی در بزرگ جلوه دادن اقدامات و تجهیزات خود ننمایند چرا که تعدادی از موسسات مالی اگر چه بی سر و صدا و به دور از هیا هو اما با عزم راسخ و اتاق فکر قدرتمند حال و آینده سیستم بانکی کشور را در دست گرفته اند.


    پاسخ:

  4. محمود می گوید

    دوست عزيز. لازمه بدونین نرمافزار لوتوس هنوز بمرحله اجرا درنیومده که تو رنکینگی که ملاک قضاوت حضرتعالیه باشه.در ثانی آمار و اطلاعاتی که از نظر شما بزرگنماییه توسط سازمان حسابرسی و بورس تایید میشه. در ضمن موقع مقایسه دو مجموعه همگن باید باشن.میشه بفرمایین موسسه نور که شما ازش نام بردین اصلا کجای سیستم بانکی کشوره؟امیدوارم قضاوتها بر اساس حب و بغض نباشه

ارسال یک پاسخ

6  ×    =  54