پرداخت وام قرض‌الحسنه درمان به متقاضیان در تمامی شعب بانک صادرات

بانک صادرات اعلام کرد تمامی شعب آن در سراسر کشور بمنظور یاری رساندن به بیماران نیازمند از آبانماه امسال ،نسبت به پرداخت سریع وام قرض الحسنه درمان به متقاضیان در وجه بیمارستان اقدام می نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک روابط عمومی بانک صادرات اعلام کرد این بانک مصمم است از این پس خدمات متنوعی را برای گره گشایی از کار افراد نیازمند و اقشار کم درآمد جامعه طراحی و روانه بازار نماید.

بر اساس این گزارش ، پیرو دستور صادر شده از سوی مدیر عامل بانک در خصوص ضرورت حمایت و یاری رساندن به بیماران نیازمند جهت مداوا و انجام انواع مراقبتهای پزشکی، بانک صادرات با ابلاغ دستورالعملی، از شعب این بانک درسراسر کشور خواسته ‌است ضمن مساعدت های لازم، پرداخت  وام قرض الحسنه درمان به بیماران متقاضی را در اولویت قرار دهند که به این ترتیب، متقاضیان جهت دریافت وام قرض الحسنه درمان با دردست داشتن مدارک لازم می‌توانند به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور مراجعه و نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام نمایند.

وام قرض الحسنه درمان در وجه بیمارستان قابل پرداخت خواهد بود و متقاضیان دریافت این وام می‌توانند با مراجعه به شعب بانک صادرات ایران در سراسر کشور در اسرع وقت نسبت به بهره‌مندی از این تسهیلات اقدام نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. مهدی یازرلو می گوید

    متاسفانه در گنبدکاووس فقط شعبه مرکزی وام درمان را تا سقف 20 میلیون ریال پرداخت میکند.مسولیت شعبه آقای بهمنجه با شنیدن در خواست این وام کلا عصبانی برخورد کرد.شرایطی که برای اعطا وام درمان مشخص کرد آنهم برای سقف دومیلیون تومان درمقابل هزینه های کمر شکن درمان خود فشار مضاعفی است بر دوش بیمار.من به شخصه جریان اختلاص سه هزار میلیارد تومانی برایم تداعی شد.

ارسال یک پاسخ

43  −  36  =