پیش فروش سکه در تمامی شعب بانک ملی

بر اساس برنامه جدید بانک مرکزی، از روز سه شنبه 29 آذرماه پیش فروش سکه تمام بهار آزادی منقوش به تصویر حضرت امام خمینی (ره) به صورت نامحدود در تمامی شعب بانک ملی ایران آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک هموطنان می توانند با مراجعه به هر یک از شعب این بانک و با ارائه اصل و تصویر کارت ملی خود، اقدام به پیش خرید سکه تمام بهار آزادی کنند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی، قیمت هر قطعه سکه بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده معادل 5 میلیون و 460 هزار ریال تعیین شده و در عین حال مالیات بر ارزش افزوده آن نیز در روز واگذاری از مشتریان دریافت می گردد.

سکه طلای پیش فروش شده حداکثر 4 ماه پس از ثبت نام و به تدریج بر اساس اولویت تاریخ ثبت نام از طریق همان شعبه ای که پیش فروش توسط آن صورت پذیرفته است، تحویل فرد متقاضی خواهد شد.

لازم به ذکر است استرداد اصل پیش پرداخت قبل از موعد تحویل مسکوک طلا در صورت تقاضای مشتری امکان پذیر است و درصورت مراجعه مشتری به شعب پیش از موعد مقرر- زمان تحویل سکه- بانک مرکزی صرفاً استرداد اصل پیش پرداخت مشتری را تعهد می کند.

همچنین مشتریانی که اقدام به پیش خرید مسکوک طلا کرده اند، حداکثر تا 2ماه پس از موعد تحویل فرصت دارند جهت دریافت مسکوک طلای خود به شعبه مربوطه مراجعه کنند و در صورت مراجعه پس از مهلت مقرر لازم است پس از طی مراحل اداری، هزینه های نگهداری و حفظ اشیای گران بهای امانی را جهت واریز به حساب بانک مرکزی پرداخت کنند.

بر اساس اعلام بانک مرکزی از روز سه شنبه فروش نقدی مسکوک طلا در شعب منتخب بانک ملی ایران متوقف می شود و فروش نقدی صرفاً از طریق بانک کارگشایی به شیوه معمول- حراج- انجام می پذیرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  −  63  =