بانک ملی همراه کارت جوانان هلال‌احمر را رونمایی کرد

همراه کارت جوانان هلال‌احمر امروز با حضور رئیس سازمان جوانان هلال احمر،مسئولان بانک ملی وجمعی از ورزشکاران و هنرمندان همزمان با پنجم دی ماه سالروز زلزله بم رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک همراه کارت جوان هلال‌احمر برای تعیین هویت و اطلاعات سجلی افراد و ارائه خدمات مختلف فرهنگی، ورزشی و مالی برای اعضای سازمان جوانان و داوطلبان هلال‌احمر با همکاری بانک ملی و جمعیت هلال‌احمر صادر می شود.

به گزارش بینا از شبکه ایران، محمد جعفریان سازمان جوانان هلال احمر بیش از یک میلیون و 800 هزار نفر عضو دارد که تا پایان سال جاری برای 500 هزار نفر این همراه کارت صادر می شود و مابقی اعضا نیز در آینده ای نزدیک از خدمات این کارت بهرمند خواهند شد.

بیراوند رئیس اداره کل بازاریابی بانک ملی در مراسم رونمایی از همراه کارت جوان هلال با اشاره به اینکه بانک ملی قابلیت ارائه خدمات در کل کشور را برای مشتریان و هموطنان ایجاد می‌کند افزود: با تفاهمنامه‌ای که بانک ملی با سازمان جوانان هلال احمر، منعقد کرده یک میلیون و 900 هزار کارت هوشمند جوان هلال احمر در اختیار اعضای این سازمان قرار می‌گیرد.

وی افزود: در کارت جوان هلال احمر مشخصات سجلی و پزشکی این جوانان با ارائه خدمات مختلف برای استفاده اعضای جوانان هلال احمر قید شده است گفت: جوانان دارنده این کارت علاوه بر اینکه می توانند از خدمات این کارت در مراکز تفریحی، فرهنگی و استادیوم‌ها به عنوان  کارت بلیت استفاده کنند می توانند در مراجعه به بیمارستانها نیزاز 40 درصد تخفیف بهرمند شوند.

در این مراسم اعضای تیم ملی والیبال نوجوانان و همچنین تعدای از هنرمندان و مجریان تلویزیون از جمله ایرج میلانی ،آزاده نامداری و آزاده آل ایوب و همچنین مدیران ارشد بانک ملی به عضویت سازمان جوانان هلال احمر درآمدند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. وحید می گوید

    سلام برای پیگیری همراه کارت هلال احمر به کجا باید رفت ؟

ارسال یک پاسخ

28  −  25  =