معرفی ۳۴ هزارمشاغل خانگی به بانک‌ها

معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) گفت:‌ در حال حاضر 101 هزار شغل خرد ایجاد شده و نیز 34 هزار طرح مشاغل خانگی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  مهدی حسین‌نژاد با اشاره به وضعیت ایجاد اشتغال در صندوق مهر امام رضا(ع)، به فارس اظهار داشت: تاکنون بیش از 101 هزار شغل در بخش‌های خود اشتغالی، خرد و مشاغل خانگی توسط صندوق ایجاد شده است.

وی ادامه داد: در همین راستا به 84 هزار طرح 700 هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده شده است.

معاون اعتبارات و تسهیلات مهر امام رضا (ع) در خصوص وضعیت مشاغل خانگی اظهار داشت: در حال حاضر نزدیک به 95 میلیارد تومان طرح مشاغل خانگی به بانک‌های عامل معرفی شدند که نزدیک 34 هزار نفر در قالب طرح‌های یک نفره هستند.

 

وی تاکید کرد: این تعداد طرح در حال حاضر از طریق صندوق به بانک‌های عامل معرفی شدند.
به گفته این مقام مسئول، بانک‌های ملی، ملت، صادرات، تجارت و کشاورزی در این طرح حضور دارند.

حسین‌نژاد خاطر نشان کرد: مسئولان بانکی تاکید دارند که به تعهدات خود تا پایان بهمن ماه سال جاری برای پرداخت تسهیلات عمل خواهند کرد.
معاون اعتبارات و تسهیلات صندوق مهر امام رضا(ع) عنوان کرد: نزدیک به 30 هزار پرونده دیگر در صندوق در دست بررسی است که طی روزهای آینده به بانک‌های عامل معرفی شوند.

وی بیان داشت: صندوق به تمامی تعهدات خود تا پایان 22 بهمن ماه سال جاری عمل خواهد کرد و افرادی که پرونده آنها تکمیل بوده و منتظر تسهیلات هستند در روزهای آینده تسهیلات دریافت خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  4  =  9