انجنیکو نسل جدید پایانه‌های غیر تماسی را در استرالیا عملیاتی می کند

iPP350 یک پایانه کوچک با صفحه نمایش رنگی‌است و کیفیت دید بالایی دارد که به‌طور ویژه برای بازارهای خرد طراحی شده است. تعبیه خوانشگر غیرتماسی، اتصال به شبکه جهانی، مطابقت با مقررات قانونی تراکنش‌های امن و سریع و همچنین نگهداری ساده از ویژگی‌های دیگر این دستگاه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک انجنیکو یکی از شرکت‌های ارایه‌دهنده راهکارهای پیشرو پرداخت در جهان، اعلام کرد Coles بزرگترین خرده‌فروش استرالیا، این شرکت را برای نوسازی شبکه پایانه‌های پرداخت بعد از اتمام فاز آزمایشی که در سپتامبر 2011 آغاز گردید، انتخاب کرده است.

به این ترتیب 24هزار پایانه گروه Coles به زودی به iPP350 مجهز خواهند شد. iPP350 یک پایانه کوچک با صفحه نمایش رنگی‌است و کیفیت دید بالایی دارد. این دستگاه به‌طور ویژه برای بازارهای خرد طراحی شده است. از ویژگی‌های این دستگاه تعبیه خوانشگر غیرتماسی، اتصال به شبکه جهانی، مطابقت با مقررات قانونی تراکنش‌های امن و سریع و همچنین نگهداری ساده می‌باشد.  قابلیت یکپارچه غیرتماسی از جمله قابلیت‌های پیشرفته iPP350 است و Coles اولین فروشنده عمده در استرالیاست که این امکان پرداخت را به مشتریانش عرضه می‌کند.

Coles که در نوامبر 2007 توسط Wesfarmers تقسیم شد، یکی از پیشروان سازمان‌های خرده‌فروشی با برندهایی از جمله Coles Supermarkets, Liquorland, Vintage Cellars, 1st Choice Liquor Superstores and Coles Express می‌باشد. Coles همچنین به دیگر قسمت‌های Wesfarmers مانند Kmart, Officeworks و Target سرویس می‌دهد. همه بخش‌های Coles تا چند ماه آینده به iPP350 دسترسی خواهند داشت.

تم الیوت، مدیرعامل شعبه استرالیاIngenico  اعلام کرد: «ما از رابطه شکل گرفته با Coles خرسندیم. Coles خواهان به‌روزکردن شبکه پیشین Ingenico است و محصول جدید ما مطابق با سفارش آن‌ها،با امکاناتی متفاوت ارایه شده است.»

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  4