پیش فروش سکه با نرخ‌های جدید آغاز شد

فاز دوم پیش فروش سکه توسط بانک مرکزی در دو مرحله از امروز دوشنبه در شعب بانک ملی آغاز شد که بر اساس نرخ سکه با زمان تحویل 6 ماهه حدود 599 هزار تومان و تحویل 4 ماهه 627 هزار تومان تعیین است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از مهر، پیش فروش سکه طرح جدید از امروز دوشنبه در شعب بانک ملی آغاز شد، بر این اساس قیمت پیش فروش سکه طرح جدید با تحویل 6 ماهه 5 میلیون و 989 هزار ریال و با تحویل 4 ماهه 6 میلیون و 274 هزار ریال بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده است.

براساس اعلام بانک مرکزی از این پس قیمت پیش فروش سکه هفتگی تعیین و اعلام می‌شود. پیش فروش سکه در فاز دوم به صورت نامحدود به اشخاص حقیقی خواهد بود، تنها محدودیت آن عدم پیش فروش به حقوقی ها است.

در عین حال، منعی برای افرادی که پیش از این در مرحله اول سکه پیش خرید کرده اند وجود ندارد، به این معنا که این افراد نیز می تواند در فاز دوم هم به میزان نامحدود سکه خریداری کنند.
 
بر اساس اخبار دریافتی، طی دو روز پایانی پیش فروش سکه در فاز اول، میزان تقاضای و مراجعه افراد برای خرید به شدت افزایش یافته بود.
 
گفتنی است، بانک مرکزی قیمت سکه پیش فروش فاز اول که از تاریخ 29 آذر ماه امسال به مدت یکماه آغاز شده بود را 546 هزار تومان تعیین کرده بود.
 
بانک مرکزی قیمت سکه طرح جدید با تحویل 6 ماهه را 53 هزار تومان و قیمت سکه با تحویل 4 ماهه را 81 هزار تومان نسبت به مرحله اول افزایش داده است.
 
نرخ فروش سکه در بازار آزاد در پایان معاملات روز شنبه هفته جاری به بالاترین حد خود رسید به طوریکه نرخ سکه طرح جدید 930 هزار تومان شد.
 
روز گذشته نیز پیامکی به مردم ارسال شد که در آن از سوی بانک مرکزی قیمت سکه طرح جدید 1.5 میلیون تومان اعلام شده بود که روابط عمومی این بانک قیمت مذکور را تکذیب و اعلام کرد که اینگونه اقدامات پیگیرد قانونی دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

10  ×  1  =