شعبه برتر بانک اقتصاد نوین معرفی شد

همزمان با حلول ماه مبارک ربیع‌الاول و با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین و مدیران بانک اقتصادنوین شعبه نفت تهران به عنوان شعبه برتر آذر‌ماه در مدیریت امور شعب تهران معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک دکتر محمدهاشم بت‌شکن مدیرعامل این بانک در این مراسم که کارکنان شعبه نفت نیز حضور داشتند، گفت: در فضای رقابتی امروز تامین خدمات مورد نیاز مشتری تعیین‌کننده نیست، بلکه همکاران بانک خصوصاً در شعب باید بتوانند با ارایه مشاوره‌های لازم آگاهی مشتریان را نسبت به مسایل مرتبط پولی و مالی افزایش دهند.

وی اظهار داشت: با این مهم ارزش‌آفرینی برای مشتریان افزایش خواهد یافت ضمن اینکه با توجه به ارایه خدمت بانکداری شرکتی در بانک اقتصادنوین ارایه خدمات مشاوره بسیار مهم است.

مدیرعامل بانک اقتصادنوین در ادامه با اشاره به اهمیت ایجاد تمایز با سایر رقبا گفت: باید شرایطی فراهم کرد که تمایز بانک با سایر رقبا برای مشتریان ملموس باشد چرا که تمایز محبوبیت بانک را در بین مشتریان بهبود می‌بخشد.

دکتر بت‌شکن در ادامه مراسم معرفی شعبه نفت به عنوان شعبه برگزیده آذرماه در سرپرستی شعب تهران با طرح این سوال که وجه تمایز بانک اقتصادنوین با سایر رقبا چیست؟، گفت: نظر به اینکه شعب درگاه دریافت نظارت مشتریان است، همکاران شعب بهترین مرجع برای تعیین وجه تمایز بانک اقتصادنوین با رقبا به شمار می‌روند.

محمد آخرتی مدیر امور شعب استان تهران بانک اقتصادنوین نیز در این مراسم گفت: شعبه نفت در پایان آذر‌ماه بهترین عملکرد را در چهار شاخص منابع، مصارف، وصول مطالبات و ضمانت‌نامه را به ثبت رسانده است به طوری که میزان ضمانت‌نامه‌های صادره در این شعب در پایان این ماه بیش از دو برابر اهداف اسفندماه بوده است.

وی گفت: شعبه نفت در طرح 1+90 نیز از شعب پیشرو در بانک اقتصادنوین بوده است.

در این مراسم کارکنان شعبه شامل هما انصاری رییس شعبه، نیلوفر فریادرس معاون ریالی، مهدی میرزا محمدی معاون ارزی، رضا محمدی شعار، حمیده سپاهی فر، پریسا پاکدامن، اکرم براتی، شبنم نعمتی پور، مهدیه پرور، احمد انوشه، نفسیه قربانی، سحر سبط شیخ انصاری، الناز کرمی، مرجان منصف، سپیده نصرتی، عبدالله ردایی و نعمت صبحی مورد قدردانی مدیرعامل بانک اقتصادنوین قرار گرفتند.

لازم به ذکر است در ماه آبان نیز شعب آفریقا و شریعتی اهواز به عنوان شعب برتر ماه معرفی شدند. شعبه برتر آذرماه در سرپرستی شعب استان‌ها به زودی معرفی خواهد شد.
در حاشیه این مراسم دکتر بت‌شکن مدیرعامل و مدیران عالی رتبه این بانک از دفتر شرق و شمال شرق بانک دیدار کردند.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

37  −  27  =