راه اندازی سامانه الکترونیکی برای نظارت بر صدور اعتبار اسناد داخلی

مدیر عامل بانک ملی خبر داد:

مدیرعامل بانک ملی از ایجاد سامانه الکترونیکی برای کنترل و نظارت بر درخواست و اجرای مصوبات خبر داد و افزود: پس از آماده سازی این ابزار، گشایش‌ها صورت خواهد گرفت.وی همچنین از افزایش سهمیه ارز مسافرتی به 1500 دلار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری در یک نشست خبری که به مناسبت دهه فجر در وزارت اقتصاد برگزار شد در مورد آخرین وضعیت بررسی های صورت گرفته در مورد فساد بزرگ مالی در کشور گفت: من از نیمه دوم شهریور ماه وارد بانک ملی شدم. در این بانک دو آسیب در این ارتباط مورد بررسی و اصلاح قرار گرفت به طوری که آیین نامه های اعتبار اسناد داخلی شفاف نبود؛ به همین دلیل این آیین نامه ها اصلاح و ابلاغ شد.

مدیرعامل بانک ملی افزود: ایجاد سامانه الکترونیکی برای کنترل و نظارت بر درخواست و اجرای مصوبات در حال پیاده سازی و آماده سازی است؛ بنابراین پس از آماده سازی این ابزار، گشایش‌ها صورت خواهد گرفت. 

وی ادامه داد: پس از انتشار کیفرخواست به عنوان مسئول بانک ملی اقامه دعوی خواهیم کرد تا بتوانیم مطالبات بانک ملی را به حیطه وصول درآوریم و در عین حال، بانک ملی به سئوالات قوه قضائیه در این زمینه پاسخ خواهد داد.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  10