اتمام حجت با دلالان ارز و سکه/احتمال افزایش سرقت از منازل بخاطر سکه

رییس پلیس آگاهی:

رییس پلیس آگاهی ناجا گفت: احتمال افزایش سرقت از منازل و نیز زورگیری از افرادی که سکه و ارز خود را از بانک تحویل می‌گیرند، متصور است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا سردار سید ابوالحسن بتولی با اشاره به احتمال افزایش سرقت از منازل و نیز زورگیری از افراد به هنگام خرید و فروش سکه و ارز خاطرنشان کرد: گسترش سرقت از منازل و نیز زورگیری از افراد به هنگام تحویل گرفتن سکه و ارز از بانک‌ها و صرافی‌ها متصور است و به همین دلیل بررسی این موضوع در دستور کار پلیس آگاهی است.

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه احتمال افزایش سرقت از منازل به هنگام تعطیلات نوروزی نیز وجود دارد، تصریح کرد: در همین راستا سعی کرده‌ایم توانمندی پلیس را تقویت کنیم تا آمادگی هرگونه برخورد با سارقان و مجرمان را داشته باشیم.

دستگیری تعدادی از دلالان بازار سکه و ارز

بتولی همچنین درباره برخورد پلیس با دلالان بازار سکه و ارز به ایسنا گفت: در برخورد با دلالان سکه و ارز سعی کردیم در مرحله اول این افراد را توجیه و هدایت کنیم که دیگه این کار را انجام ندهند. اما در مواردی این افراد پس از اخذ تعهد نیز به کار خود ادامه می‌دهند که ضمن شناسایی این افراد آنان را دستگیر و با آنان برخورد کردیم.

رییس پلیس آگاهی ناجا با بیان اینکه آمار دقیقی از تعداد افراد دستگیر شده ندارد،‌ تاکید کرد: در آینده نیز اگر دلالان سکه و ارز کار خود را ادامه دهند با آنان قطعا برخورد جدی خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  37  =  42