صعود روند حرکتی طلا با شتاب بالا در هفته جاری

کیتکو پیش بینی کرد:

اکثر کارشناسانی که در نظرسنجی این هفته سایت کیتکو شرکت کرده اند با نیم نگاهی به بهای طلا در هفته گذشته، سیر صعودی را برای بهای این فلز ارزشمند در هفته جاری پیش بینی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از طلا بنابر گزارش سایت کیتکو، در نظرسنجی این هفته از میان 32 کارشناس این سایت 24 نفر شرکت کردند که در این میان 13 نفر با افزایش، 7 نفر با کاهش و 4 نفر با عدم تغییر بهای اونس طلا در هفته ی جاری موافقت خود را اعلام نمودند.
نکته ای که بسیار قابل توجه می باشد این است که اگر بخواهیم تا تعداد کارشناسانی که بر کاهش و عدم تغییر بهای طلا معتقد می باشند را با یکدیگر جمع کنیم باز هم این تعداد به تعداد کارشناسانی که بر افزایش این بها معتقد می باشند نمی رسد.
کارشناسانی که بر افزایش بهای طلا رای مثبت داده اند بر این عقیده اند که با توجه به نوسانات سیاست های پولی در اقتصاد جهانی، روند حرکتی طلا با شتاب بالایی صعودی می باشد.
به اعتقاد یکی از کارشناسان کاهش بهای طلا به کمتر از 1710 دلار در هر اونس شرایط بسیار مناسبی را برای خرید طلا فراهم خواهد ساخت.
کارشناسان بر این عقیده اند که طی هفته ی جاری در جلسه ی رهبران اروپایی تصمیمات قابل اعتماد تری در برخورد با وضعیت یونان گرفته خواهد شد و همین امر افزایش بهای طلا را به همراه خواهد داشت.
اما از سویی دیگر عده ی از کارشناسان بر این عقیده اند که نظر رهبران اروپایی بر اتخاذ سیاست های ریاضتی بیشتر برای دولت یونان است و دولت یونان با این موضوع موافقت خود را اعلام نخواهد کرد. بنابراین این شرایط می تواند زمینه های کاهش بیشتر بهای طلا را به دنبال داشته باشد. لازم به ذکر است که بررسی های مختلف نمودارهای تکنیکال دال بر کاهش بهای این فلز ارزشمند می باشند.
دراین میان 4 نفر از کارشناسان بر عدم تغییر بهای طلا در این هفته رای مثبت خود را اعلام کردند. آنها بر این عقیده می باشند که بهای طلا در این هفته برای مدت کوتاهی با افزایش رو به رو خواهد شد، اما این بها در نهایت به حالت اولیه ی خود باز خواهد گشت و این هفته به نسبت هفته ی قبل، هفته ای با تغییر بسیار کمی را پشت سر خواهد گذاشت.
لازم به ذکر است که بیشتر کارشناسان بر این عقیده اند که بهای اونس جهانی طلا در هفته ی جاری در بازه ی 1700 تا 1750 دلار مبادله خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  2  =  6