تجلیل از سه چهره ماندگار و معرفی ۱۰ بانک برتر عرصه بانکداری الکترونیک

همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت پایان یافت:

اولین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با معرفی سه چهره ماندگار بانکداری الکترونیک و همچنین معرفی بانکهای برتر در این حوزه همراه با قرائت بیانیه اختتامیه همایش در مرکز همایش های برج میلاد به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در مراسم اختتامیه اولین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت که  با قرائت بیانیه همایش از سوی فرهاد نیلی همراه بود از زنده یادان  محسن نوربخش  رئیس کل اسبق بانک مرکزی و بهران فیض زرین قلم،مدیر کل اسبق نظارت بر بانکهای بانک مرکزی و  اولین مدیرعامل شرکت ملی انفور ماتیک به عنوان دو چهره ماندگار تجلیل و به خانواده های ایشان لوح تقدیر اهدا شد.

 همچنین از اسدا… امیراصلانی به عنوان سومین چهره ماندگار در عرصه بانکداری الکترونیک تجلیل و لوح تقدیر به وی اهدا شد.

بنابراین گزارش لوح تقدیر مرحوم نوربخش را پسر وی و لوح مرحوم زرین قلم را برادر آن زنده یادان دریافت کردند.

علت انتخاب سه چهره مورد اشاره نقش کلیدی آنان در پی ریزی و تحولات بانکداری الکترونیک در آغاز راه بوده است.

در این مراسم امیراصلانی طی سخنان کوتاهی به بیان دو خاطره از زنده یاد نوربخش پرداخت. بر اساس گفته وی پس از انکه نمازیخواه وزیر وقت امور اقتصادی و دارایی درخواست برکناری محسن نوربخش از سمت ریاست بانک مرکزی را  از نخست وزیر وقت داشته نخست وزیر به دلیل مخالفت شورای عمومی بانکها در نهایت این درخواست را در  حضور امام (ره) مطرح می کند و امام اعلام میکند  رای سران سه قوه هر چه بود همان را اجرا کنید  و در نهایت اینکه  رای به ابقای نوربخش  داده شده است.

به گفته مدیرعامل سالهای پایانی دهه 60 و اویل دهه 70 بانک ملی ،نوربخش در سال 64 در میان مدیران بانکهای مرکزی دنیا یکی از 10 مدیر برتر انتخاب شده بود. امیر اصلانی  همچنین گفت: پس از آنکه بانک ملی در زمان مدیریت وی در سال 71 قرار بود مقدمات تحولات انفورماتیک در این بانک را با استفاده از مشاوران خارجی فراهم کند با خواهش نوربخش زمینه تاسیس شرکت ملی انفورماتیک  فراهم شد تا توسعه بانکداری الکترونیک در سطح کل کشور و شبکه بانکی کلید بخورد.

امیراصلانی همچنین از زحمات دکتر الهی اولین مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک قدرانی کرد.

بانکهای برتر

بر اساس انتخاب هیات داوران همایش بانکهای ملی، صادرات، ملت، تجارت، کشاورزی،سپه ،مسکن، رفاه، پاسارگاد و پارسیان به عنوان بانکهای برتر در حوزه بانکداری الکترونیک معرفی و نمایندگان این بانکها لوح یادبود  اهدا  کردند.

همچنین از شرکتهای داده پردازی سداد، شرکت ملی  انفورماتیک، شرکت خدمات انفورماتیک، شرکت کاسپپن، شرکت کارت اعتباری ایران کیش و توسن  به عنوان حامیان اولین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت سپاسگزاری شد.

data-src=https://ebinews.com/img/files/822421321495882386.png

 

بیانیه همایش

در ابتدای مراسم اختتامیه اولین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت فرهاد نیلی بیانیه این همایش را قرائت کرد.  در این بیانیه با اشاره مجدد به پیشرفت های بانکداری الکترونیک طی دو دهه گذشته به ترسیم چشم انداز آینده پرداخته شد. توسعه کارتهای اعتباری، توسعه فرایندهای نظارتی داده محور همچنین استاندارد سازی فرایندها  و خدمات بانکداری الکترونیک از مواد مورد اشاره در بیانیه است. متن کامل این بیانیه به زودی از این رسانه منتشر خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

74  −    =  72