پیام نوروزی رئیس کل بیمه مرکزی

بهار با رنگ ها و درنگ های آسمانی خود فرا می رسد.رنگ های بی نظیری که هدیه آفریدگار هستی است و درنگ و تاملی در درک اینهمه تازگی و طراوت که برابر چشمان ما قد کشیده اند.

سال 90 با تکرار شیرین حماسه های ملت قهرمانی گذشت که ذوق حضور ، شور و شعور ، عزم عبور و اوج غرورشان زبانزد جهانیان است.حماسه هایی که نگین گرانبهای انگشتری آن هم پیمانی و راهپیمایی دهها میلیونی در جشن سی و سه سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی بود که اردوگاه دشمنان را در سکوت و خاموشی مطلق فرو برد.

امسال در کنار ملت های آزاده ایستادیم و فروپاشی بت های بزرگ را به نظاره نشستیم و شور انقلابی ملت های دربند را با تمام وجود حس کردیم که قطره وار به موج بیداری اسلامی پیوستند. آنانی که با الگوگیری از انقلاب شکوهمند ما لات و منات را شکستند تا عزی دیگر عزیز نماند و بلال خوش لهجه به آزادی و آزادگی سرود یکتاپرستی را بخواند.

سالی که گذشت در حد وسع و توان خود کوشیدیم پیام مهرورزانه و روشنگرانه مقام عظمای ولایت را به گوش جان بنیوشیم و در صف نخست جهادگران اقتصادی ، جامه رزم بپوشیم. در این مسیر طولانی دست مهربانی ها را گرفتیم و راه های نرفته را رفتیم. دست تمامی دلسوزان و خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی را مخلصانه فشردیم.ناکامی ها را با شهد شیرین کامکاری ها به دست فراموشی سپردیم.

امسال نیز مشتاقانه به انتظار ایستاده ایم و چشم دوخته تا پیام نور و نوروزی ولی فقیه را به مثابه چراغی فرا راه خود افروخته و با گام های مطمئن تر در مسیر خشنودی خداوند و رضایت ملت شریف ایران گام برداریم.

اینک خانواده بزرگ صنعت بیمه در آستانه فصلی تازه و سالی نو ایستاده است. درکنار هم دست دعا بر آسمان برمی داریم و به زمزمه از یاری رسان بی همتا مدد می جوییم به قدم هایمان حرکت ، به قلم هامان هویت و به درم هامان برکت دهد تا سال پبش روی را با توفیقی مضاعف به آخر برسانیم.

*سیدمحمد کریمی/ رئیس کل بیمه مرکزی ایران
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  2