روند نزولی دلار و افزایش اونس جهانی طلا

اونس جهانی طلا در حالی کار خود را با افزایش آغاز کرده است که بهای دلار بر خلاف واحد های پولی دیگر با سیری نزولی رو به رو شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از خبرگزاری رویترز، اونس جهانی طلا با اعلام ساعت 00:38 دقیقه به وقت لندن با 0.3 درصد افزایش رو به رو شد و به 1666 دلار و 89 سنت در هر اونس رسید. این افزایش در حالی رخ داده است که بهای اونس جهانی طلا در هفته ی گذشته و درآخرین لحظات با یک درصد افزایش رو به رو شد. این بها در بازارهای آمریکا نیز با همین میزان از افزایش رو به رو شد و به 1666 دلار و 70 سنت در هر اونس رسید.

بهای دلار در بازارهای جهانی درادامه ی سیر نزولی خود به بهایی پایین تر از میانگین دو هفته ی گذشته ی خود رسیده است. روند نزولی دلار در بازارهای های جهانی و نسبت به واحد های پولی دیگر در حالی آغاز شد که اطلاعات به دست آمده از شاخص های فروش مسکن در آمریکا خبر از روند نزولی آن داشته اند. شاخص فروش مسکن در آمریکا در حالی با کاهش همراه شده است که بهای مسکن در این کشور افزایش چشمگیری را به خود دیده است.

بسیاری از کارشناسان به دلیل سیر نزولی بهای اونس جهانی طلا در 2 هفته ی گذشته، این هفته را نیز با کاهش رو به رو دانسته اند. اونس جهانی طلا با تقویت شرایط اقتصادی در آمریکا با کاهش شدیدی طی دو هفته ی گذشته رو به رو شد.

در این هفته نگاه بسیاری از سرمایه داران به ارائه گزارشات اقتصادی کلیدی و مهمی می باشد که تاثیرات چشمگیری را بر بهای اونس جهانی طلا خواهند داشت. این اطلاعات شامل گزارشاتی از شرایط اقتصادی آلمان، حراج اوراق قرضه ی ایتالیا و همچنین جلسه ی وزرای مالی اروپا می باشد

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  2