پیش بینی کیتکو درباره افزایش بهای طلا در هفته جاری

بسیاری از کارشناسانی که در نظرسنجی این هفته ی سایت کیتکو شرکت نموده اند، افزایش بهای اونس جهانی طلا در این هفته را پیش بینی کرده اند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک از طلا،سایت کیتکو، در نظرسنجی این هفته ی این سایت از میان 32 کارشناس، 22 نفر شرکت کردند که در این میان 13 نفر به افزایش، 6 نفر به کاهش و 3 نفر نیز بر عدم تغییر بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند.

کارشناسانی که بر افزایش بهای اونس جهانی طلا رای داده اند بر این عقیده می باشند که بر اساس تحلیل های تکنیکال، روند حرکتی اونس جهانی طلا در ماه های آینده مثبت خواهد بود. از این رو بسیاری از سرمایه داران قصد دارند تا با خریدن این فلز ارزشمند در آینده ای نزدیک، سود قابل توجهی را کسب نموده باشند.

فیل استریبل یکی از تحلیل گران شرکت R.J.O Brien بر این عقیده است که اونس جهانی طلا توانسته است تا در بهای 1650 دلار در هر اونس مقاومت خود را نشان دهد. بنابراین این بها می تواند به میانگین 200 روزه ی خود که 1680 دلار در هر اونس می باشد، برسد. برگشت بهای اونس طلا به 1680 دلار در هر اونس می تواند زمینه های خرید فیزیکی بیشتر این فلز ارزشمند را به دنبال داشته باشد و در این شرایط است که بهای اونس جهانی طلا می تواند به مرز 1700 دلار در هر اونس برسد.

اما 6 نفر از کارشناسان به کاهش بهای اونس جهانی طلا در این هفته رای داده اند. این کارشناسان بر این عقیده می باشند که میزان تقاضا ها برای این فلز ارزشمند همچنان در سطح پایینی قرار دارد بطوریکه بازارهای چین و هندوستان نیز از این امر مستثنی نبوده اند و با کاهش میزان تقاضا در میان سرمایه داران رو به رو شده اند. کارشناسان دلیل اصلی کاهش تقاضا ها در هندوستان و چین را در این موضوع می دانند که هیچ خبری مبنی بر احتمال افزایش بهای طلا در این بازارها وجود نداشته است.

در این میان 3 نفر از کارشناسان بر این عقیده اند که تا مشخص نشدن شرایط بازارهای مبادلاتی نباید در هیچگونه معامله ای شرکت کنند. بنابراین می توان به این نتیجه رسید که این 3 کارشناس بر عدم تغییر آنچنانی بهای اونی طلا در این هفته معتقد می باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  11  =  19