راهبردهای اصلی واگذاری سهام شرکت ایران کیش

مدیر مالی شرکت ملی انفورماتیک اعلام کرد:

سهامدار عمده کارت اعتباری کیش از مذاکره با اشخاص حقوقی و بانک ها به منظور واگذاری بلوکی رکیش خبر داد.مدیر مالی شرکت ملی انفورماتیک در خصوص میزان درصد واگذاری سهام گفت : سعی می کنیم درصد معقولی از سهم را نگاه داشته و باقی آن را به بانک های متقاضی واگذار کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از بورس 24 مدیر مالی و دبیر هیات مدیره شرکت ملی انفورماتیک در خصوص عرضه های بعدی رکیش در بورس گفت : برنامه ریزی ها به گونه ای است که اولویت با مشتریان حقوقی و واگذاری بلوکی سهم است.

ناصری با اشاره به این که بانک های زیادی در حال حاضر متقاضی خرید بلوکی سهام شرکت کارت اعتباری ایران کیش هستند ،گفت: این شرکت اولین شرکتی است که به طور تخصصی در حوزه psp در کشور ایجاد شده و فعالیت می کند  و برای بانک ها ارزشمند است و سیاست های ملی انفورماتیک،حمایت از شرکت های فعال در حوزه بانکداری الکترونیک است.

وی  درباره سهامداری رکیش در طرح شاپرک گفت: با توجه به این که این طرح توسط بانک مرکزی ج.ا.ا. ابلاغ شده است و تصمیمی برای ورود شرکت های psp در مالکیت شاپرک گرفته نشده است و مالکیت این طرح به بانک ها تعلق دارد، اما شرکت های psp از محل تراکنش ها و سهم خود در بازار psp در طرح ،منتفع خواهند شد.

مدیر مالی هلدینگ ملی انفورماتیک همچنین از مذاکره شرکت کارت اعتباری کیش با چند بانک برای عقد قرادادهای جدید سخن گفت و افزود: بانک هایی که متقاضی خرید سهام رکیش هستند ،در حال مذاکره به منظور عقد قراردادهایی با این شرکت نیز هستند، اما از آنجایی که این قراردادها هنوز در مرحله مذاکره  قرار دارد و نهایی نشده است، نمی توان در مورد آن اطلاع رسانی کرد و به محض نهایی شدن از طریق بورس جزییات را اعلام خواهیم کرد.

وی با اشاره به این که 35 درصد سهام کارت اعتباری کیش متعلق به مجموعه ملی انفورماتیک است، در خصوص میزان درصد واگذاری سهام گفت : سعی می کنیم درصد معقولی از سهم را نگاه داشته و باقی آن را به بانک های متقاضی واگذار کنیم.

وی همچنین در خصوص برنامه عرضه خرد سهام در بورس گفت : با توجه به این که در روزهای پایانی سال بازار با هیجان های خاصی همراه بود در چند روز پایانی سال  صبر کردیم و اکنون در سال جدید برنامه های خود را برای مدیریت سهم اجرا خواهیم کرد.

ناصری تاکید کرد: سعی می کنیم در فرآیند رشد قیمت سهم دخالتی نداشته و اجازه دهیم مکانیزم بازار قیمت را تعیین کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  70