جهت گیری بانک سپه به سمت طرح های کلان کشور

پاشایی فام اعلام کرد:

مدیر عامل بانک سپه از بکار گیری توان و امکانات این بانک برای رشد و شکوفایی بخشهای مولد و هدایت نقدینگی به این بخش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مدیر عامل بانک سپه در جمع مدیران ارشد بانک اظهار داشت: بانک سپه با تمام توان تلاش می کند تا در طرح های اساسی و زیرساختی کشور نقش آفرینی کند و در عرصه اقتصادی متکی به نهادها و سازمان های سالم و قدرتمند باشد.

دکتر پاشایی فام ضمن تبریک به مناسبت هشتاد و هشتمین سالگرد تأسیس بانک سپه اظهار داشت: زمانی که کشور عرصه تاخت و تاز بانک های خارجی بود، این اراده ملی در بانک سپه شکل گرفت که به عنوان اولین بانک ایرانی در سال 1304 خدمات خود را به مشتریان ارائه کند.

رئیس هیأت مدیره با بیان اینکه بانک سپه با تجهیز منابع توانست نقش تأثیرگذار و مهمی در رشد و توسعه و تامین مالی طرح های کلان کشور داشته باشد افزود: با تلاش و کوشش همکاران ، بانک سپه به دنبال آن است که به بانک اول کشور تبدیل شود و در عرصه اقتصادی کشور نقش آفرینی کند.

مدیر عامل بانک سپه با اشاره به اینکه اگر نقدینگی در کشور مدیریت شود، باعث شکوفایی اقتصاد خواهد شد تصریح کرد: جهت گیری بانک سپه در طرح های کلان کشور و تأمین مالی پروژه بزرگ پل خلیج فارس، پترو شیمی، طرح های پالایشگاهی نیروگاه و حوزه نفتی و دیگر زمینه ها می باشد.

وی با تأکید بر اینکه وظیفه بانک سپه خدمت رسانی مناسب به مشتریان است گفت: با توجه به حرکت های اساسی بانک سپه در سال تولید ملی، به دنبال آن هستیم تا کارایی لازم را با توجه به پتانسیل خوبی که در همکاران وجود دارد، داشته باشیم.

دکتر پاشایی فام اضافه کرد: کشور ما متکی به بازار پولی و مالی است و همه نگاه ها به سمت بانک ها معطوف است. بنابراین، لازم است که جهت گیری بانک سپه به سمت فعالیت ها و پروژه هایی باشد که برای کشور سودمند است.

مدیر عامل در ادامه سخنانش در خصوص امضای قرارداد 3 میلیارد دلاری با صندوق توسعه ملی اظهار داشت: منابع صندوق توسعه ملی فرصت مناسبی است که می توانیم از آن برای توسعه زیرساخت های لازم برای توسعه و شکوفایی اقتصاد کشور استفاده کنیم.

* پرداخت تسهیلات به 30 هزار بافت فرسوده
رئیس هیأت مدیره با اشاره به اینکه بانک سپه به 30 هزار بافت فرسوده تسهیلات پرداخت کرده است گفت: با توجه به اثرگذاری مثبت بانک سپه در طرح های کلان اقتصادی، در سال گذشته به 30 هزار بافت فرسوده تسهیلات پرداخت کردیم ، دولت هم به صراحت اعلام کرد بانک سپه در این خصوص خوب عمل کرده است.

دکتر پاشایی فام در خصوص جهت گیری خوب بانک سپه در ورود به حوزه ها و مخازن نفتی کشور گفت: پروژه بزرگ دارخوین در حوزه نفتی که برای کشور ضروری و اساسی است، به عهده بانک سپه گذاشته شده که در مرحله اجرا است.

وی، همچنین با بیان اینکه تحول ویژه ای در حوزه بانکداری الکترونیکی بانک سپه در سال 91 خواهیم داشت اظهار کرد: با توجه به تمهیدات در نظر گرفته شده، در حال حاضر بانک سپه دارای 2240 دستگاه خودپرداز و 60 هزار دستگاه POS می باشد.

مدیر عامل در ادامه سخنانش به عملکرد مطلوب بانک سپه در سال گذشته و خرید تضمینی گندم و برنج از کشاورزان اشاره کرد و گفت: سال گذشته اولین باری بود که بانک سپه عاملیت خرید تضمینی گندم و برنج را به عهده داشت. خوشبختانه با همکاری پرسنل زحمتکش بانک، در سال جاری هم این توفیق نصیب بانک سپه شده تا عامل خرید گندم و برنج از کشاورزان باشد.
پاشایی فام تأکید کرد: با توجه به اینکه بانک سپه بانک دولتی است، بنابراین رویکرد آن کمک به توسعه زیرساخت های کلان کشور است و اولویت های اصلی آن، مشارکت در طرح های بزرگ اقتصادی مانند حوزه های نفتی، بازرگانی، نیروگاه، پتروشیمی و مخزن مشترک گازی در عسلویه و… است.
رئیس هیأت مدیره در بخش پایانی همایش دو روزه مدیران ارشد بانک سپه اظهار داشت: بانک سپه به لحاظ رشد منابع، با رعایت کلیه استانداردهای بانکی و نیز با وجود تحریم ها، رتبه دوم را کسب کرد.
وی با اشاره به کاهش حجم مطالبات معوق در بانک سپه گفت: بانک سپه در مطالبات معوق کاهش داشته (رشد منفی) و انتظار می رود که این روند کاهنده ادامه یابد.
مدیرعامل در ارزیابی کلان خود از وضعیت بانک اظهار داشت: در مجموع می توان فعالیت های کلان بانک را مثبت ارزیابی کرد که به پشتوانه تلاش مجدانه همکاران صورت گرفته و این تلاش ها را ستودنی می دانم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

45  ⁄  15  =