طلای تقلبی در بازار وجود ندارد

رئیس اتحادیه طلا:

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره گفت: طلای تقلبی در بازار وجود ندارد و اگر مواردی در این رابطه مشاهده شود، توسط شیادان انجام می‌شود که این موضوع سریعا پیگیری می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ‌چیزی به نام فروشندگان متفرقه یا همان دستفروشان در بازار طلا وجود ندارد و کسانی که به صورت سرپایی کار خرید وفروش سکه را انجام می‌دهند، نیروی انتظامی و اماکن با آن‌ها برخورد می‌کنند، چون کارشان مورد تایید نیست و منع قانونی دارد.

وی در بخشی از سخنان خود درباره ‌«کیفی‌ها» گفت: کیفی‌ها در واقع همان کسانی هستند که طلافروش مجاز بوده و دارای مجوز اتحادیه هستند و کار نقل و انتقال طلا را از واحدهای تولیدی به واحدهای فروشگاهی انجام می‌دهند و در واقع حلقه واسط بین بنکداران و تولیدکنندگان واحدهای فروشگاهی هستند.

به گفته او برای همه واحدها کارت صادر شده و در واقع هیچ کیفی در حال حاضر بدون کارت شناسایی نیست و آن‌ها از طریق اتحادیه کشوری مجوز حمل طلا را دریافت می‌کنند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره افزود: به کیفی‌ها با توجه به سابقه و تجربه آنان آموزش‌های لازم و تخصصی مورد نیاز داده می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  4  =