گشایش ۲ شعبه جدید بانک ملت در تهران

دو شعبه جدید بانک ملت در خیابان های امیرکبیر و ایران زمین تهران به صورت رسمی کار ارائه خدمات بانکی را به مشتریان شروع کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک شعبه امین حضور بانک ملت در خیابان امیرکبیر تهران با حضور مسوولان این بانک به صورت رسمی گشایش یافت.

 محمود اخلاقی مدیر امور ناحیه یک بانک ملت در مراسم شروع به کار شعبه امین حضور تاکید کرد که بهینه سازی شعب موجود و ایجاد شعبه های جدید در نقاط اقتصادی و دارای توجیه شهرها از مهم ترین برنامه های این بانک است.

وی با تاکید بر لزوم انجام بازاریابی با روش های علمی اظهار امیدواری کرد که شعبه امین حضور علاوه بر تامین نیازهای مالی کسبه این منطقه، رشد مطلوبی در زمینه جذب منابع نیز داشته باشد.

بر اساس این گزارش، شعبه امین حضور چهل و هفتمین شعبه بانک ملت تحت نظارت مدیریت شعب منطقه دو تهران است که پیش از این در قالب باجه، به مشتریان خدمات بانکی ارائه می داد ولی به دلیل پتانسیل بالای این منطقه، با مصوبه هیات مدیره به شعبه ارتقا پیدا کرد.

این گزارش حاکی است، شعبه امین حضور بانک ملت در خیابان امیرکبیر تهران، طبقه دوم پاساژ خلیج فارس- مرکز فروش لوازم خانگی- کار ارائه خدمات بانکی به مشتریان را شروع کرده است.

همچنین شعبه مهستان بانک ملت در شهرک قدس تهران با حضور مسوولان این بانک به صورت رسمی شروع به کار کرد.

 شعبه مهستان که در خیابان ایران زمین شهرک قدس کار ارائه خدمات بانکی به مشتریان را شروع کرده است پنجاه و سومین شعبه تحت نظارت مدیریت شعب منطقه چهار تهران به شمار می رود.

پیش بینی می شود با توجه به تجاری بودن منطقه، شعبه مهستان در آینده ای نزدیک علاوه بر پاسخگویی به نیازهای مشتریان، به سطح قابل قبولی از منابع دست پیدا کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

49  ⁄    =  7