بررسی اصول حاکم بر قراردادهای شرکت‌های PSP با پذیرندگان در «یاریاران ۲۶ »

بیست و ششمین شماره ماهنامه «یاریاران» به‌عنوان تنها نشریه تخصصی صنعت پرداخت الکترونیک کشور با محوریت «اصول حاکم بر قراردادهای فیمابین شرکت‌های PSP و پذیرندگان، موردکاوی قرارداد شرکت FIRST DATA » منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایرانکیش در این شماره به اصول حاکم بر قراردادهای فیمابین شرکت‌هایPSP  و پذیرندگان، آینده صنعت پرداخت الکترونیک کشور، گزارش تصویری از بیست‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، چگونگی رخ دادن کلاهبرداری‌های بزرگ و… پرداخته شده است.

برخی عناوین این شماره به شرح زیر است:

اصول حاکم بر قراردادهای فیمابین شرکت‌های PSP و پذیرندگان، موردکاوی قرارداد شرکت FIRST DATA

روزانه نزدیک به هفت میلیون نفر به واسطه حدود دو میلیون واحد صنفی، از خدمات شرکت‌های ارایه‌دهنده سیستم‌های پرداخت الکترونیک در کشور استفاده کرده و در ارتباط با آن قرار دارند. در این سلسله مقالات بخشی از اصول حاکم بر قراردادهای فیمابین شرکت‌های PSP و پذیرندگان که به‌منظور تضمین منافع طرفین و در نهایت تضمین کیفیت خدمات ارایه‌‌شده به مشتریان، توسط بزرگترین شرکت‌های ارایه‌‌دهنده خدمات پرداخت و نهادهای ناظر در کشورهای توسعه‌یافته تدوین و اجرا شده، بررسی و معرفی شده است.

کلاهبرداری‌های بزرگ چگونه اتفاق می‌افتند

گزارش‌های متعددی از سراسر جهان در زمینه کلاهبرداری در فضای مجازی منتشر می‌شود و این امر به هیچ عنوان مختص کشورهای پیشرفته نیست بلکه در سطوح ساده‌تر و پایین‌تر در کشورهای کمتر توسعه‌یافته از نظر پرداخت الکترونیک نیز، به کرات رخ داده است. کشور ایران نیز از این قبیل حملات بی‌نصیب نبوده و …

در انتظار تحقق یک آرزوی دیرین، PSP‌ها بی‌نیاز از پشتیبانی بانک‌ها

برای بیش از چهار دهه، شرکت‌های ارایه‌دهنده خدمات پرداخت که تمایل به گسترش کسب‌وکار خود و ارایه سرویس‌های چند ارزی و پردازش پرداخت‌های ملی و منطقه‌ای در بازار اروپا داشتند، الزاما می‌بایست از کانال بانک‌های عضو، به شبکه‌های Visa و MasterCard متصل ‌شوند. این رویه علاوه بر اروپا در بسیاری دیگر از مناطق جهان از جمله منطقه خاورمیانه همچنان معمول است اما با تصویب دستورالعمل خدمات پرداخت، افق تازه‌ای فراروی شرکت‌های PSP اروپایی و بین‌المللی گسترده شده است.

برای دانلود فایل ماهنامه می‌توانید اینجا را کلیک کنید یا به سایت www.kiccc.com مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2