دستورالعمل جدید ارایه خدمات بانکی در مناطق آزاد تدوین شد

مدیر عامل بانک توسعه صادرات از تدوین دستورالعمل جدید ارایه خدمات بانکی در مناطق آزاد، ‌ارایه هجینگ ارزی و مرحله سوم افزایش اختیارات شعب این بانک در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بهمن وکیلی در جریان بازدید از شعبه کیش این بانک تصریح کرد: بانک توسعه صادرات برای ارایه خدمت هجینگ ارزی به مشتریان در حال پیگیری و هماهنگی های لازم با وزارت امور اقتصادی و دارایی است تا این انتظار مشتریان را برآورده کند.

مدیر عامل بانک توسعه صادرات از تهیه و تدوین دستورالعملی برای فعالیت‌های این بانک منطبق با دستورالعمل‌های مناطق آزاد خبر داد و گفت: در پی روش‌های جدید فعالیت و خدمت رسانی بانکی در مناطق آزاد هستیم.

وی افزود: سیاست بانک توسعه صادرات ایران این است که صنایع مناطق آزاد را به تولید صادراتی تشویق کنیم که بتوانند از تسهیلات ارزان قیمت بانک استفاده کنند اما اگر قرار شد بانک در یک کار اقتصادی غیر صادراتی مشارکت کند طبیعی است که شرایط و نرخ‌ها در مقایسه با تسهیلات صادراتی متفاوت است.

رییس هیات مدیره بانک توسعه صادرات ایران از افزایش اختیارات دیگر شعب در مرحله بعدی و آینده نزدیک خبر داد و یادآور شد: ازنظر منابع سقف اعتباری شعب افزایش یافته اما در نظر داریم در

وی افزود : صدور ضمانت نامه و گشایش اعتبار باید از مدیریت امور بین الملل به خود شعب منتقل شوند ولی در عوض واحد ستادی نظارت‌های قوی‌تری را اعمال خواهند کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

95  −    =  88