بانک پاسارگاد، بانک پیشرو جهان شد

بانک پاسارگاد در میان 1000 بانک برتر در سطح بین‌المللی، به عنوان یکی از 10 بانک پیشرو جهان انتخاب شد.در این رتبه بندی بانک پاسارگاد در میان 1000 بانک برتر در سطح بین‌المللی، به عنوان یکی از 10 بانک پیشرو جهان انتخاب شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در پی موفقیت‌های  بانک پاسارگاد و کسب عنوان های برتر در عرصه های داخلی و بین المللی و نوآوری در ارائه فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی و بانکداری، این بانک در آخرین ارزیابی موسسه بین المللی بنکر ، 205 پله صعود کرد و  رتبه خود را از 471 به 266 ارتقا داد.

بر اساس این گزارش، در این رتبه بندی بانک پاسارگاد در میان 1000 بانک برتر در سطح بین‌المللی، به عنوان یکی از 10 بانک پیشرو جهان انتخاب شده است.

نشریه انگلیسی زبان بنکر متعلق به مؤسسه فایننشال تایمز(The Financial Times Ltd.) و یکی از معتبرترین نشریات حوزه مالی است که در بیش از 180 کشور جهان به عنوان یکی مراجع اصلی مسائل مالی برای تصمیمگیران حوزه اقتصاد و بانکداری، مدیران مؤسسات مالی و بانک‌ها ، مفسرین و… به واسطه‌ی ارائه تحلیل‌ها، گزارش‌ها،  مصاحبه‌ها، آمار و ارقام و فرآورده‌های مالتی مدیا مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نشریه به طور جامع بازارهای منطقه‌ای و جهانی را در حوزه‌های پولی و مالی، سیاست‌های  نظارتی، مدیریت وجوه نقد، اوراق قرضه، بورس‌های کالا، بانکداری سبز، تأمین مالی پروژه‌ها و زیرساخت‌ها، تجارت و فن‌آوری، تسویه‌های بانکی و مسائل مدیریتی کلان مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد و به استناد آمار موجود بیش از 60 درصد خوانندگان آن را مدیران عامل،اعضای هیأت مدیره،  مدیران مالی و گردانندگان مؤسسات مالی تشکیل می دهد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  1  =