سهم ۲۴/۴درصدی تجارت موبایلی از کل درآمد تجارت الکترونیک

در سال 2017 `پیش بینی می شود:

انتظار می‌رود تا انتهای 2017 بازار تجارت موبایلی به 24/4 درصد از کل درآمد تجارت الکترونیک دست یابد. این پیش‌بینی از رشد سال 2011 نتیجه‌گیری شد که بازار تجارت آنلاین موبایلی دوبرابر شده و به 65/5 میلیارد دلار رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تارنمای ایران کیش با توجه به گزارش منتشر شده توسط شرکت آمریکایی تحقیقات بازار تکنولوژی “ABI Research”، موتور این رشد، نفوذ سریع تلفن‌های هوشمند در بازارهای رشد یافته و در حال توسعه و همچنین بازارهای فروشی است که در آن فروشندگان عمده در حال اجرای استراتژی‌های چند منظوره در مواجهه با افزایش رقابت با تامین‌کنندگان اینترنتی هستند.   

همچنین این گزارش حاکی از آن است که در حال حاضر تجارت موبایلی بخش کوچکی از بازار تجارت الکترونیک را در بردارد ولی با سرعت زیادی در حال رشد است. صنعت موبایل در سال 2011 به نقطه اوج رسید و به‌واسطه حرکت از اپلیکیشن‌های مستقل و فروشگاهی به وضعیت فعلی «پلت‌فرم تجارت موبایلی، اپلیکیشن‌ها و خدمات» تقویت شد و اکنون گسترش یافته‌، بهینه‌سازی شده و یکپارچه گردیده است. کاربران می‌توانند با استفاده از دستگاه موبایل طیفی از کالاهای فیزیکی و دیجیتال را خریداری و با استفاده از گزینه‌های مختلف مبلغ آن‌ها را پرداخت نمایند. در نتیجه، معرفی HTML5، جستجوی بصری، NFC  و تقویت مرورگر اینترنتی، نقش مهمی در تجارت موبایلی بازی می‌کنند.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄    =  40