تحقق اهداف بانک گردشگری با استفاده از ظرفیت های بانکداری الکترونیک

سالار در افتتاح نخستین شعبه بانک در استان کرمان:

مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم گشایش نخستین شعبه این بانک در استان کرمان عنوان کرد: رسالت بزرگی بر عهده بانک گردشگری است که به مدد ظرفیت های بانکداری الکترونیک قادر خواهیم بود در حوزه ارتقاء فرهنگ گردشگری اعتماد مردم را کسب کنیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک نخستین شعبه بانک گردشگری در استان کرمان با حضور اعضای هیئت مدیره بانک، نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان، استاندار کرمان و رئیس اتاق بازرگانی ایران مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم گشایش این شعبه گفت: این بانک برای رونق گردشگری در ایران تلاش می‌کند.

ناصر سالار با بیان اینکه در شرایط اقتصادی ویژه‌ای به‌سر می‌بریم، بیان داشت: آغاز به کار هر واحد اقتصادی به ویژه شعب بانک موجب امنیت خاطر برای مردم می‌شود و به بهبود شرایط اقتصادی و فراهم ‌شدن زیرساخت‌های تولید ملی کمک می‌کند.

وی عنوان کرد: رسالت بزرگی بر عهده بانک گردشگری است و این مجموعه در زمینه بانکداری الکترونیک نیز فعالیت می‌کند و ما خواستار اعتماد مردم هستیم.

یک هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در

نایب رییس هیأت مدیره بانک گردشگری نیز در این مراسم گفت: نقش بانک گردشگری مانند دیگر بانک‌های ایران تجاری است.

مهدی جهانگیری با اشاره به اینکه رویکرد دست‌اندرکاران بانک گردشگری به سوی حوزه گردشگری است، عنوان کرد: ما اعتقاد داریم گردشگری نامی است که همراه با آن نشاط و زیبایی به زندگی می‌آید.

جهانگیری تصریح کرد: مقوله گردشگری در سبد هزینه خانوارهای ایرانی قرار دارد و فرهنگ هر ایرانی این مقوله را در سبد زندگی آنها نهادینه کرده است.
وی بیان داشت: امروز ارائه خدمات گردشگری و باز شدن پای این بخش به سبد خانوارها به عنوان استراتژی بانک گردشگری است.

 

جهانگیری خاطرنشان کرد: مجموعه گروه مالی بانک گردشگری بیش از یک هزار میلیارد تومان پروژه گردشگری در ایران را در دست دارد.

نایب رییس هیأت مدیره بانک گردشگری بیان داشت: امیدواری بانک گردشگری و مجموعه گروه مالی این بانک بتواند گام‌های اساسی در زمینه گردشگری بردارد هرچند که تنگناهای کاری و دست و پاگیر وجود دارد.

جهانگیری انجام اصلاحات جدی و اساسی در رویه‌ها و بخشنامه‌های بانکی را امری ضروری خواند و گفت: نگاه بانک‌ها به مشتریان باید تغییر یابد که این امر با اصلاح ضوابط و مقررات صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بانک گردشگری وارد فعالیت‌های صنعتی و معدنی شده است، خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌های بزرگ صنعتی ایران که 18 درصد محصولات فولادی در ایران را تولید می‌کند، زیر حمایت بانک گردشگری قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  1  =