ارائه ۵۵۰ خدمت الکترونیک تا پایان دولت

معاون نوسازی معاونت توسعه ریاست‌ جمهوری گفت: تا پایان دولت دهم 550 خدمت به صورت تمام الکترونیک به مردم ارائه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از فارس  احمد بزرگیان در نشست خبری هجدهمین نمایشگاه الکامپ اظهار داشت: امروز نه تنها به لزوم توسعه فناوری اطلاعات در کشور شکی نداریم بلکه بر آن اصرار داریم.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه ریاست‌ جمهوری افزود: امسال دستگاه‌های دولتی با سه محور که از پیش بر آنها تاکید شده در سالن دولت الکترونیک الکامپ حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: این سالن محلی برای نمایشگاه ارائه خدمات الکترونیکی به مردم و ارائه خدمات بین‌دستگاهی است.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه ریاست‌جمهوری افزود: همت دولت دهم بر این بود که در این دولت استارت دولت تمام الکترونیک زده شود.

بزرگیان گفت: هم اکنون 350 خدمت تمام الکترونیک به مردم ارائه می‌شود و 200 خدمت نیز برای سال 92 هدف‌گذاری شده که در مجموع تا پایان دولت دهم 550 خدمت تمام الکترونیک به مردم ارائه خواهد شد.

وی گفت: حضور دستگاه‌های دولتی در الکامپ هجدهم الزامی نبوده بلکه به صورت دعوت و ارائه تسهیلات انجام شده و هزینه‌های حضور در سالن نیز توسط دستگاه‌ها پرداخت می‌شود.

معاون نوسازی و تحول اداری معاونت توسعه ریاست‌جمهوری همچنین در خصوص حمایت‌های دولتی از حوزه فناوری اطلاعات در ایران تاکید کرد: دولت با اقدامات متنوعی در مقام حمایت از فناوری اطلاعات گام برداشته است؛ پیشنهاد استانی شدن نمایشگاه الکامپ با استان‌ها مطرح شده همچنین تغییر ساختار سازمان فناوری اطلاعات با 6 معاونت به تصویب دولت رسید که با نگاه جدید به حمایت از فناوری اطلاعات در کشور بپردازد.

وی ادامه داد: تشکیل شورای عالی فضای مجازی و حمایت‌های معاونت توسعه ریاست‌ جمهوری از تمام رویدادهای فناوری اطلاعات در کشور از دیگر اقدامات دولت در زمینه حمایت از IT است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =