اعلام شعب کشیک بانک اقتصادنوین در روز شنبه ۱۶ دی ماه

بانک اقتصادنوین در اطلاعیه ای اسامی شعب کشیک این بانک در روز شنبه 16 دی ماه جاری را در شهر تهران را اعلام کرد.شعب صادقیه، تجریش، تهرانپارس، نازی آباد، ونک، شهرری، پاسداران، کارگر شمالی، خبرنگار و افسریه شعب کشیک هستند

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با توجه به تعطیلی روز شنبه 16 دی ماه سال 1391 بر اساس مصوبه کارگروه ملی و کمیته هماهنگی مواقع اضطرار استان تهران و به دلیل افزایش میزان آلودگی هوا، شعب کشیک این بانک در شهر تهران در این روز آماده ارایه خدمت به مشتریان بانک اقتصادنوین در شهر تهران هستند.

بر این اساس شعب صادقیه، تجریش، تهرانپارس، نازی آباد، ونک، شهرری، پاسداران، کارگر شمالی، خبرنگار و افسریه شعب بانک اقتصادنوی هستند که از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز شنبه تا ساعت 13 و 30 دقیقه آماده ارایه خدمت به مشتریان این بانک هستند.

در اطلاعیه بانک اقتصادنوین به مشتریان این بانک توصیه شده است با توجه به اثرات نامطلوب تردد در سطح شهر در شرایط فعلی، بهتر است مشتریان این بانک برای دریافت خدمات مورد نیاز از جمله دریافت موجودی، انتقال وجه، پرداخت قبوض و … از خدمات الکترونیکی این بانک از جمله اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک و … استفاده کنند.

لازم به ذکر است شعب بانک اقتصادنوین در سایر شهرها در روز شنبه 16 دی ماه 1391طبق روال سابق در خدمت مشتریان این بانک در سراسر کشور خواهند بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −    =  56