اقتصادنوین صدرنشین نظام بانکی در اجلاس اکوایت شد

با دریافت 5 نشان

اجلاس سران و مدیران صنعت، تجارت و اقتصاد ایران اکو ایت با حضور مقامات، مسئولان، مدیران، صاحبان نظام بانکی و حوزه‌های مختلف صنعتی برگزار شد و بانک اقتصادنوین توانست در پنج بخش تندیس بلورین و لوح تقدیر دبیرخانه این جشنواره را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک این بانک موفق شد در اجلاس سران و مدیران صنعت، تجارت و اقتصاد ایران "اکو ایت" جوایز ویژه "نشان ارزش برند"، "روابط عمومی برتر در توسعه نام و نشان تجاری"، "کیفیت برتر" و "ویژه اجلاس اکو ایت" کسب کند ضمن اینکه بانک اقتصادنوین به عنوان تنها برگزیده موفق شد "نشان بین‌المللی رضایت‌مندی مشتریان ISO 10004: 2010" دریافت کند.

بهرام فتحعلی رئیس هیات مدیره بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین سخنران این اجلاس با یادآوری این نکته که بانک اقتصادنوین به عنوان اولین بانک غیردولتی در جمهوری اسلامی یازده 11 ساله شده است، اظهار داشت: پس از آن بانک‌های خصوصی دیگری به عرصه رقابت وارد شدند که در نهایت موجب تحولات در رویکرد و ارایه خدمات بانکی شدند که حدود 23 سال در انحصار بانک‌های دولتی بود.

وی گفت: همه کارکنان بانک اقتصادنوین باور دارند که گریزی جز ارتقای سطح کیفی خدمات وجود ندارد و در این راستا تاکنون سعی شده تا عملکرد بانک منطبق با استانداردهای بین‌المللی عملیاتی گردد تا بتوان در این عرصه رقابتی رضایت مشتریان را هر چه بیشتر کسب کرد و از این روش برای تمام گروه‌های ذ‌‌ی‌نفعان به نحو مناسبی ارزش‌آفرینی کرد.

رئیس هیات مدیره با تصریح بر چرخش اساسی و استراتژیک در رویکرد بانک از "وظیفه محوری" به "مشتری محوری" افزود: تمامی تلاش بانک برای برآورده کردن اهداف بر اصل مشتری محوری استوار است.

فتحعلی در ادامه سخنان خود با اشاره به ارایه خدمات تخصصی مطابق با نیازهای مشتریان گفت: خدمات در بانک اقتصادنوین در قالب سه خدمت تخصصی بانکداری اختصاصی، بانکداری خرد و بانکداری شرکتی به گروه‌های مختلف مشتریان ارایه می‌شود.

فتحعلی در ادامه با اعلام اینکه بانک اقتصادنوین همچنین در عرصه بانکداری الکترونیک پیشرو است و استراتژی‌های خاصی در این بخش تدوین کرده است گفت: خدمات بانکداری الکترونیک به شدت مورد توجه نسل جوان است و در این اینجا لازم است اشاره کنم خدمات و محصولات جدیدی در این بخش در راه است که به زودی جزییات این خدمات و محصولات جدید نیز به اطلاع مشتریان عزیز خواهد رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =