ورود عمامه‌های چینی به کشورهای اسلامی

کشور چین که ید طولایی در تولید محصولات مختص به مسلمانان و شیعیان دارد، اخیرا اقدام به تولید عمامه‌هایی برای روحانیون مسلمان کرده است.

به گزارش بانکداری الکترونیک به نقل از فارس سایت انقلاب نیوز نوشت:  کشور چین که مدت هاست نام غول اقتصادی دنیا را برای خود انتخاب کرده است ، اخیرا اقدام به تولید محصولاتی که مختص مسلمانان است کرده که این مسئله باعث شده برخی تولید کنندگان کشورهای اسلامی که محصولات اسلامی تولید می کردند ورشکسته شوند.

استاد حیدری کاشانی با انتقاد از اینکه ما خودمان نباید تولیداتی که مختص مسلمانان است را به دست کافران بسپاریم تا برای ما تولید کنند افزود: حتی اگر این محصول با بهترین کیفیت به بازار عرضه شود ما باید ان را تحریم کنیم و از تولیدات کشور خودمان استفاده کنیم ، بنده مشاهده کردم اخیرا قران های دیجیتالی که تولید می شوند ساخت کشور چین است که بسیار باعث تاسف است که یک کشور کمونیستی برای ما قران تولید کند و منتشر نماید.

حیدری کاشانی در ادامه سخنانش افزود: ما نمی توانیم با محصولاتی که بدست کمونیست هاست پیشرفت داشته باشیم ،چرا باید قرانی که برای ما مسلمانان با ارزش ترین و گرانبها ترین است بدست کمونیست ها و کفار تولید شود که مشخص نیست در چه فضایی تولید شده است و با چه هدفی به ما مسلمانان عرضه می شود.

اخیار مشاهده شده است که چین اقدام به تولید عمامه برای طلاب و روحانیون کرده است که بصورت افسار گسیخته در بازرهای کشورهای اسلامی بخصوص کشورهای عربی در حال پخش است که متاسفانه با استقبال هم روبرو شده است.

این عمامه ها که با سایز های مختلف برای مصرف کننده تولید شده است و در بسته بندی مشخص می باشد با کلی تزئینات به مصرف کننده القا می شود که این با بهترین کیفیت است.

این عمامه ها که در حال حاضر مفتی های کشورهای عربی هم حتی از آنها استفاده می کنند با طراحی جدیدی است که با عمامه های سنتی متفاوت است و معلوم نیست که با چه هدفی این تغییر در این عمامه ها انجام شده است.

حتی در این عمامه ها مارک با عنوان «مدین چینا» نیز مشاهده می شود که در داخل عمامه چاپ شده است.
 

data-src=http://www.asriran.com/files/fa/news/1391/12/15/273258_414.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2