افزایش دمای هوای کشور از فردا

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور از افزایش دمای کشور از روز جمعه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا، عبدالرضا امیدوار شهری افزود: از پنجشنبه شب به تدریج میزان بارش در نیمه غربی و مرکزی کشور کاسته شده و در صبح روز جمعه نیز شاهد یخبندان و مه صبحگاهی همراه با کاهش دید در اغلب مناطق خواهیم بود.

وی ادامه داد: همچنین سامانه بارشی که امروز بسیاری از شهرهای کشور را سفیدپوش کرد، طی روز جمعه در شمال شرق کشور مستقر شده و به تدریج از اواخر جمعه شب نیز از کشور خارج می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه طی 24 ساعت آینده برای نیمه شرقی و دامنه‌های شرقی البرز وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود، افزود: از روز شنبه نیز سامانه بارشی دیگری وارد کشور می‌شود که پیامد آن بارش برف و باران در استان‌های غربی خواهد بود.

وی ادامه داد: در روز یکشنبه شاهد بارش برف و باران در نیمه غربی، سواحل شمالی و به تدریج در نیمه شرقی کشور خواهیم بود.

امیدوار شهری افزود: همچنین با انتقال گرد و غبار عراق به کشور، امروز تداوم این وضعیت باعث کاهش دید در استان خوزستان و گسترش آن به استان‌های کرمانشاه و ایلام خواهد شد.
 

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی کشور در خصوص وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آتی، ‌اظهار کرد: روز جمعه هوای تهران کمی ابری با حداقل و حداکثر دمای 4- و 5 درجه سانتی‌گراد در برخی نقاط همراه با وزش باد خواهد بود. همچنین در روز شنبه نیز با حداقل دمای یک و حداکثر 10 درجه سانتی‌گراد، آسمان تهران نیمه ابری و به تدریج ابری در اوایل شب همراه با بارش باران، برف و وزش باد خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×  1  =