برترین گوشی‌های هوشمند هفته گذشته از نگاه کارشناسان

کارشناسان بر پایه آخرین بررسی‌های خود لیست چهار گوشی هوشمند برتر طی یک هفته گذشته را منتشر کردند.

به گزارش فارس به نقل از ایندیاتی‌وی‌نیوز، لیست بهترین گوشی‌های هوشمند طی یک هفته گذشته به قرار زیر بوده است:

• گوشی هوشمند BlackBerry Z10: این محصول مبتنی بر سیستم‌عامل BlackBerry 10 ساخته شده است و شامل نمایشگر لمسی 4.2 اینچی از نوع LCD و با کیفیت 1280 در 768 پیکسل می‌شود و نخستین گوشی بلک‌بری است که تصاویر را با کیفیت 356 پیکسل در هر اینچ مربع نشان می‌دهد.

این محصول پردازنده دوهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی دارد و شامل 2 گیگابایت رم، 16 گیگابایت حافظه داخلی و دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی می‌شود.

• گوشی هوشمند Lumia 920 نوکیا: این محصول نمایشگر 4.5 اینچی از نوع HD ClearBlack IPS را در خود جا داده که تصاویر در آن با کیفیت 1280 در 768 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این نمایشگر در هر اینچ مربع 332 پیکسل به نمایش می‌گذارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به دوربین دیجیتالی 8.7 مگاپیکسلی، پردازنده دوهسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی، رم یک گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی اشاره کرد.

• گوشی هوشمند Galaxy Grand سامسونگ: این محصول با قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت ساخته شده و شامل پردازنده دوهسته‌ای 1.2 گیگاهرتزی می‌شود. نمایشگر لمسی 5 اینچی این محصول تصاویر را با کیفیت WVGA به نمایش می‌گذارد و از دیگر امکانات این محصول می‌توان به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی با قابلیت تصویربرداری با کیفیت full HD، حافظه داخلی 8 گیگابایتی و سیستم ارتباطی بلوتوث 4 اشاره کرد.

• گوشی هوشمند آیفون 5 اپل: این محصول شامل نمایشگر 4 اینچی از نوع Retina IPS می‌شود که تصاویر در آن با کیفیت 1136 در 640 پیکسل به نمایش درمی‌آیند. این محصول بدنه‌ای به ضخامت 6/7 اینچ دارد و روی آن پردازنده A6 اپل نصب شده است. از دیگر امکانات این گوشی هوشمند می‌توان به دوربین دیجیتالی 8 مگاپیکسلی و سیستم هوشمند تصویربرداری iSight اشاره کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

27  −    =  18