گردش کارت به خربد مشتریان تخفیف می دهد

بانک گردشگری با هدف افزایش سهم خود از بازارهای مالی مختلف، نقش‌آفرینی در صنعت گردشگری و ترغیب مشتریان خود به بهره‌گیری از ظرفیت‌های این صنعت در کشور، اقدام به طراحی و عرضه محصول جدیدی به نام «گردش کارت» کرده است .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیکاین محصول، همه ویژگی‌های یک کارت بانکی اعم از برداشت پول نقد، انتقال وجه از طریق خودپرداز و اینترنت، قابلیت پشتیبانی توسط خدمات بانکداری الکترونیکی و مواردی از این دست را داراست و تفاوت آن با سایر کارت‌های بانکی این است که علاوه بر این ویژگی‌ها، بانک گردشگری یک سری مزایای ویژه را در اختیار صاحبان این کارت‌ها قرار می‌دهد.

این کارت به گونه‌ای طراحی شده که دارنده آن، هر قدر بیشتر از آن استفاده کند، تخفیف بیشتری نصیبش خواهد شد که البته این تخفیف بسته به اینکه از آن برای سفر، خرید، تفریح یا سایر موارد یاد شده مورد استفاده قرار گیرد، متفاوت خواهد بود.

دارنده این کارت می‌تواند از تسهیلات بانکی تا سقف 50 میلیون ریال با نرخ 14 درصد استفاده کند که هدف از تخصیص این تسهیلات، توسعه فرهنگ گردشگری میان آحاد مردم است.

مشتریانی که از گردش‌کارت استفاده می‌کنند، امکان برخورداری از تخفیف خرید تا سقف 30 درصد در حوزه خدمات گردشگری را دارا می‌باشند و به ازای هر تراکنش از امتیازاتی بهره‌مند می‌شوند که افزون بر جوایز نقدی برای آنان، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی را افزایش می‌دهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  1  =  2