رشد ۴۰۰ درصدی استفاده از کارت‌های نقدی در انگلیس

در ده سال اخیر، تعداد مشتریان انگلیسی که با استفاده از کارت‌های نقدی پرداخت‌های خود را انجام می‌دهند چهارصد درصد افزایش یافته است.تغییر رفتار و عادت پرداخت‌ها در مردم انگلیس هزینه تراکنش‌های کارت پرداخت را به‌شدت کاهش داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک مطابق با تحقیقات منتشر شده توسط انجمن پرداخت‌، از آنجایی‌که اکثر مشتریان در انگلیس به‌جای پرداخت پول نقد، از طریق اینترنت اکثر آیتم‌های مورد نیاز خود را خریداری می‌کنند، رشد چشمگیری در خرید آنلاین به‌وجود آمده است. «Adrian Kamellard» سخنگوی انجمن پرداخت‌ها اعلام کرد که تغییر رفتار و عادت پرداخت‌ها در مردم انگلیس هزینه تراکنش‌های کارت پرداخت را به‌شدت کاهش داده است. وی همچنین پیش‌بینی کرد که در دهه آتی، پرداخت‌های موبایلی مهم‌ترین شیوه پرداخت خواهند بود.

Adrian Kamellard خاطر نشان کرد که گوشی‌های دارای تکنولوژی NFC امکان پرداخت‌های غیرتماسی را از طریق کیوسک‌های سازگار با NFC در سراسر انگلیس فراهم کرده است. همچنین اتصال کامپیوترها به تکنولوژی NFC امکان پرداخت با استفاده از این تکنولوژی را به‌جای ورود اطلاعات به کامپیوتر ایجاد خواهد کرد.

منبع:تارنمای ایران کیش

www.thepaypers.com

 
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

46  +    =  53