تخفیف ویژه بیمه پاسارگاد به سازمان نظام پزشکی کشور

شرکت بیمه پاسارگاد (سهامی عام) خدمات بیمه ای خود را با شرایط و تخفیف های ویژه به اعضای باشگاه سازمان نظام پزشکی کشور ارائه می نماید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اعضای باشگاه "سازمان نظام پزشکی" به همراه پدر، مادر، همسر و فرزندان خود می توانند از تخفیف های ویژه این شرکت شامل 20 درصد تخفیف در صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل (سواری شخصی)،10 درصد تخفیف در صدور انواع بیمه نامه های مسئولیت، 20 درصد تخفیف در صدور  بیمه نامه های آتش سوزی برای منازل مسکونی و مراکز اداری بهره مند شوند.

بر این اساس بیمه پاسارگاد و سازمان نظام پزشکی شرایطی را فراهم نموده اند تا اعضای این سازمان بتوانند با اخذ معرفی نامه جهت صدور بیمه های مسئولیت به شعبه های بیمه پاسارگاد و جهت صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل و آتش سوزی به شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور مراجعه و از تخفیف های ویژه استفاده نمایند.

اعضای باشگاه "سازمان نظام پزشکی" می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و دسترسی به نشانی شعبه ها و نمایندگی های بیمه پاسارگاد در سراسر کشور به پایگاه اطلاع رسانی www.pasargadinsurance.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 82489 (021) تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×  2  =