مخالفت اتحادیه اروپا با ممنوعیت هرزه‌نگاری در این قاره

پارلمان اروپا پیشنهاد مطرح شده از سوی تعدادی از اعضا برای ممنوعیت تمامی اشکال هرزه‌نگاری از جمله هرزه‌نگاری در وب را رد کرد.

به گزارش فارس به نقل از سی نت، از مجموع 625 عضو پارلمان اروپا 368 نفر علیه این ممنوعیت و تنها 159 عضو به نفع این ممنوعیت رای دادند. 98 عضو هم به پیشنهاد یاد شده رای ممتنع دادند.

در صورت تصویب این طرح هرزه نگاری و اشکال مختلف آن در وب و اینترنت در خاک تمامی 27 کشور عضو اتحادیه اروپا ممنوع می شد. نسخه اولیه این طرح توسط یکی از اعضای هلندی پارلمان اروپا ارائه شده بود. این زن که کاترینا تامارا لیوتارد نام دارد عضو حزب سوسیالیست هلند است.

طرح مذکور اولین بار در اوائل ماه دسامبر گذشته به پارلمان اروپا ارائه شده بود و هدف از ارائه آن از میان بردن نابرابری جنسیتی، افزایش آگاهی در مورد تبعات هرزه نگاری و استفاده از ابزاری موثر به منظور کاهش مشکلات هرزه نگاری در ارتباط با آموزش، اشتغال و رسانه ها عنوان شده بود.

این تصمیم بحث انگیز پارلمان اروپا موجب نگرانی و ناراحتی برخی گروه های مدنی مدافع اخلاق و حقوق زنان و خانواده ها در اروپا شده که امیدوار بودند با تصویب قانون یاد شده جلوی گسترش بی بندوباری در خاک این قاره تا حدی گرفته شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄  4  =