استفاده از آیفون برای هوشمندسازی نسل جدید خودروها

مرکز Automatic Labs اعلام کرد با استفاده از گوشی هوشمند آیفون موفق شده خودروهای معمولی را به دستگاه هوشمند تبدیل کند.

مرکز Automatic Labs اعلام کرد که با استفاده از گوشی هوشمند آیفون موفق شده است خودروهای معمولی را به دستگاه هوشمندی تبدیل کند که قادر است در پول و زمان راننده صرفه‌جویی کند و از هم‌اکنون پبش‌فروش این محصول آغاز شده است.

به گزارش فارس به نقل از اپل‌اینسایدر، مرکز Automatic Labs برای این کار از یک پورت تشخیص‌دهنده داخلی اتومبیل(OBD) استفاده کرده که به طور معمول در قسمت زیر و سمت چپ داشبورد اتومبیل، در نزدیکی صندلی راننده قرار می‌گیرد.

پورت OBD از سال 1996 به بعد در تمامی خودروهای آمریکایی استفاده می‌شود و یک ابزار کاملاً معمول است که اطلاعات مربوط به سرعت خودرو، میزان سوخت و گزارش‌های خطا را در خود نگه می‌دارد.

این مرکز سیستمی را با نام Automatic Link به پورت OBD افزوده است که سیستم‌های مانیتورینگ آن اطلاعاتی را تهیه می‌کند که بر اساس آن می‌توان فهمید رانندگان چگونه در جاده ایمنی بیشتر به‌دست می‌آورند و چگونه از کنترل انرژی خود را در دست دارند.

"تجو کوت"(Thejo Kote) مدیرعامل شرکت Automatic در این خصوص گفت که این فناوری در نهایت باعث می‌شود تا رانندگی به صورت هوشمندانه‌تر انجام شود.

این سیستم هوشمند به‌صورت بی‌سیم با گوشی هوشمند آیفون ارتباط برقرار می‌کند و آخرین اطلاعات خود را در اختیار راننده می‌گذارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  9  =  1