وعده حذف کارتهای بانکی محقق شد /پرداخت‌های بانکی با تلفن همراه

مدیرعامل بانک ملی:

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه برای اولین بار است که در پایانه های فروشگاهی، تلفن همراه جایگزین کارت های بانکی شده است، افزود: استفاد از این خدمت از سال آینده در خودپردازها هم امکانپذیر می شود./با اجرایی شدن سامانه رعد ملی با استفاده از موبایل و بدون استفاده از کارت از خدمات پوز استفاده می‌شود که در سال آتی این سرویس به دستگاه‌های ATM نیز جاری خواهد شد و معضل تعدد کارت‌ها رفع می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک فرشاد حیدری ، مدیر عامل بانک ملی ، طی یک نشست با اصحاب رسانه با تاکید بر اینکه وعده بانکی ملی در حذف کارت های بانکی محقق شد ، افزود: به طوریکه برای اولین بار در کشور بانک ملی  به صورت منحصر به فرد اقدام به حذف کارت‌های بانکی کرد که طی آن تعدد کارت‌های بانکی به مرورکاهش خواهد یافت.

حیدری اظهار داشت: با اجرایی شدن سامانه رعد ملی با استفاده از موبایل و بدون استفاده از کارت از خدمات پوز استفاده می‌شود که در سال آتی این سرویس به دستگاه‌های ATM نیز جاری خواهد شد  و معضل تعدد کارت‌ها رفع می‌شود.

مدیرعامل بانک ملی با بیان اینکه برای اولین بار است که در پایانه های فروشگاهی، تلفن همراه جایگزین کارت های بانکی شده است، افزود: حذف کارتهای بانکی برای نخستین بار در کشور به صورت منحصر به فرد در بانک ملی اجرا شد.

حیدری از گسترده تر کردن بانکداری میان جوانان و نوجوانان از طریق راه اندازی سایتی در این بانک خبر داد و افزود: بانک ملی با افتتاح این سایت بانکداری را از مدارس آغاز کرده و بر همین اساس بعد از رونمایی از کلوپ نوجوانان و جوانان، حجم وسیعی از این قشر از این نوع بانکداری استقبال کرده اند.

مدیرعامل بانک ملی با اعلام اینکه پنجاه و دومین شعبه الکترونیکی شهاب ملی امروزدر خیابان میرداماد افتتاح می شود، اظهار امیدواری کرد که شعب تمام الکترونیک  در گسترش بانکداری الکترومیک در میان اقشار جامعه تاقیر گذار باشد.

به گفته وی سرویس های شعب شهاب الکترونیک منحصر به فرد است که از جمله مهمترین ان صرافی های تمام الکترونیک است.

مدیر عامل بانک ملی در ادامه بابیان اینکه آمار ها بیانگر صدر نشینی بانک ملی در ارایه خدمات الکترونیک است عنوان کرد: 6600 دستگاه خودپرداز، 447هزار پایانه فروشگاهی ، 32 میلیون کارت بانکی ، 60 میلیون حساب و110 میلیون تراکنش در ماه در کارنامه بانکداری الکترونیک بانک ملی ثبت شده است .

سرمایه بانک ملی در استانه 100 هزار میلیارد ریال

وی اظهار داشت: در هفته جاری عدد سرمایه بانک ملی از 22 هزار میلیارد ریال به 99 هزار میلیارد ریال افزایش یافت و می‌توان گفت امروز بانک ملی از نظر سرمایه بزرگترین بانک کشور است و فاصله آن با بانک دوم حدود پنج برابر است.

او همچنین خبر داد:‌ در هیات مدیره بانک ملی تصمیم گرفته شد 15 میلیارد ریال برای آزادی زندانیانی که مرتکب جرایم غیر عمد شده‌اند در نظر گرفته شود که هفته آینده این زندانیان آزاد می‌شوند.

وی گفت: از باب منابع و مصارف امروز بانک ملی با حدود 739 هزار میلیارد ریال منابع و در حدود 640 هزار میلیارد ریال مصارف در صدر شبکه بانکی کشور قرار دارد.

 

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  27