امکان خرید اینترنتی بیمه سفر خانواده

معاون بازاریابی بیمه نوین با اشاره به امکان خرید اینترنتی بیمه سفر این شرکت در آستانه آغاز سال جدید گفت: پوشش حوادث در طول سفر و همچنین آتش‌سوزی و سرقت لوازم منزل از جمله پوشش‌های این بیمه‌نامه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سهراب میرفخرایی در گفت‌وگو با فارس در خصوص کارت‌های بیمه سفر نوروزی شرکت بیمه نوین گفت: با توجه به نزدیک شدن سال نو و آغاز موج سفرهای نوروزی در کشور شرکت بیمه نوین به منظور آسایش خاطر هموطنان اقدام به تهیه کارت‌های سفر در سه رنگ (قرمز، سفید و سبز) که معرف سه طرح با پوشش و تعهدات‌ بیمه‌ای متفاوت در ازای حق بیمه‌‌های 103 هزار، 154 هزار و 205 هزار ریالی کرده است.

وی ادامه داد: پوشش‌های این بیمه‌نامه شامل هزینه پزشکی، نقص عضو، فوت، جبران هزینه اورژانس، توشه سفر در قبال خطر تصادف، بازگرداندن بیمه‌شدگان حادثه‌دیده به محل سکونت، جبران هزینه انتقال خودرو به نزدیک‌ترین تعمیرگاه مجاز است که فرد با پرداخت حق‌بیمه‌ای اندک می‌تواند از مزایای آن برخوردار شود.

میرفخرایی با اشاره به امکان خرید اینترنتی بیمه‌نامه سفر گفت: علاوه‌ بر امکان خرید این بیمه‌نامه از طریق شعب و نمایندگان شرکت بیمه نوین، مشتریان می‌توانند به راحتی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن را به صورت اینترنتی و از سایت www.bimesafar.com  خریداری کنند.

معاون امور شعب و بازاریابی بیمه نوین در مورد دیگر مزایای این بیمه‌نامه افزود: آتش‌سوزی و سرقت لوازم منزل و جبران هزینه لغو و تعویق سفر بر اثر ورشکستگی شرکت برگزار کننده تور (برای واحد خانواده) نیز تحت پوشش این بیمه‌نامه قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه مدت اعتبار این بیمه‌نامه 7 روز است،‌ گفت: در این بیمه‌نامه همه افراد خانواده تحت پوشش قرار گرفته و نیازی به خرید مجزای بیمه‌نامه برای هر نفر نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  +  2  =