افزایش تقاضا برای خرید بیمه علیه حملات سایبری

تعداد شرکت های بزرگ جهانی که برای حفاظت در برابر حملات سایبری و سرقت اطلاعات به خرید بیمه نامه روی می آورند، روز به روز در حال افزایش است.مدیران این شرکت ها از سرقت اطلاعات و هک شدن سیستم امنیتی شان در هراس هستند و تلاش می کنند تا بیمه نامه های استانداردی را خریداری کنند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از واشنگتن تایمز، "مارش"، یکی از کارگزاران بین المللی در امر بیمه در گزارشی اعلام کرد "تعداد شرکت های تجاری که به دنبال خرید بیمه نامه برای جبران خسارت های مالی ناشی از حملات سایبری هستند، در سال گذشته میلادی تقریبا سه برابر افزایش داشته است."

بنا بر این گزارش، به طور میانگین مشتریان در سراسر جهان 16.8 میلیون دلار در سال گذشته بیمه نامه خریداری کرده اند که این رقم حدود 20 درصد بیشتر از مبلغی است که در سال 2011 در این زمینه هزینه شده است.
 
مدیران شرکت های بیمه بر این باورند با افزایش اخبار منتشر شده مبنی بر گسترش حملات تروریستی، شرکت های بیشتری از ترس زیان های مالی عظیم به خرید این قبیل از بیمه نامه ها روی آورده اند.
 
به گفته آنان، اکثر مدیران شرکت های بزرگ از سرقت اطلاعات و هک شدن سیستم امنیتی شان در هراس هستند و از همین رو تلاش می کنند تا بیمه نامه های استانداردی را خریداری کنند.
 
شرکت مارش، یک شرکت پیشرو آمریکایی است که به مشتریان خود در سراسر جهان، راه حل ها و طرح های ویژه مدیریتی ارائه می کند تا آنان بتوانند از خود در برابر حوادثی که در آینده رخ می دهد، حمایت کنند.
 
این شرکت با حدود 26 هزار همکار و 53 هزار کارمند به مشتریان خود در بیش از یکصد کشور جهان خدمات مشاوره ای ارائه می دهد. درآمد سالانه مارش، بیش از 11 میلیار دلار گزارش شده است.
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  9