بانک ملی ایران ۱۳۱ زندانی را آزاد کرد

بانک ملی ایران بیش از 16 میلیارد و 330 میلیون ریال برای آزادی 131 زندانی جرایم غیر عمد لرستانی پرداخت کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک حیدری مدیرعامل بانک، در مراسم جشن آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در خرم آباد که با حضور اعضای هیأت مدیره، نماینده ولی فقیه در استان، مسئولان استانی و مسئولان سازمان زندان‌ها و ستاد دیه کشور برگزار شد، با اشاره به جایگاه رفیع بانک ملی ایران در بین تمام بانک های ایران و جهان اسلام اظهار داشت: بانک ملی ایران از نظر پرداخت تسهیلات در تمامی بخش‌ها رتبه اول را در بین بانک‌های کشور داراست.
وی افزود: این بانک از محل منابع قرض الحسنه موجبات آزادی زندانیان جرایم غیرعمد استان لرستان را فراهم نموده و در بخش احداث مسجد و مدرسه سازی نیز فعالیت های خوبی داشته است.
حیدری در ادامه گفت: بانک ملی ایران با استفاده از اعتبارات فرهنگی ضمن ساخت مراکز فرهنگی و مدارس با ستاد دیه کشور جهت آزاد کردن زندانیان جرایم غیر عمد همکاری داشته و در جشن امروز 131 زندانی لرستانی با پرداخت بیش از 16 میلیارد و 330 میلیون ریال آزاد می‌شوند.
همچنین در این مراسم نماینده ولی فقیه و رئیس کل دادگستری استان لرستان با اشاره به حمایت، پشتیبانی و توجه بانک ملی ایران به امور فرهنگی و اجتماعی از عملکرد این بانک تقدیر کردند.
گفتنی است در پایان مراسم،این اقدام خیرخواهانه بانک ملی ایران در آستانه سال نو که به استحکام بنیان تعدادی از خانواده‌های نیازمند منجر شد، مورد قدردانی گروهی از زندانیان مربوطه و خانواده‌های آنها قرار گرفت.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =