کاغذ پاره‌ای که حساب بانکی را خالی کرد

فتا گزارش داد:

درپی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی فردی، ماموران اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلیه برداشت‌ها به صورت اینترنتی بوده و صرف خرید کارت شارژ و کالا شده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرهنگ مرتضویان، در این‌باره گفت: درپی شکایت فردی مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی، ماموران اقدامات خود در این زمینه را آغاز کردند و در بررسی‌های اولیه مشخص شد کلیه برداشت‌ها به صورت اینترنتی بوده و صرف خرید کارت شارژ و کالا شده است.

وی با اشاره به شناسایی و احضار متهم به پلیس فتا، گفت: وی پس از مواجه با ادله موجود به جرم خود اعتراف و اظهارکرد که مشخصات کارت بانکی شاکی و رمز آن را روی تکه‌کاغذی در یکی از کافی‌نت‌های سطح شهر پیدا کرده و اقدام به خرید اینترنتی کرد.

رییس پلیس فتای کهگیلویه و بویراحمد به شهروندان هشدار داد برای انجام امور بانکی تا جایی که ممکن است از کافی‌نت‌ها و مراکز عمومی استفاده نکرده و در صورت نیاز اطلاعات حسابشان را خود وارد کرده و آنها را در اختیار دیگران ندهند و سعی کنند که اطلاعات و رمزهای کارت بانکی خود را یادداشت نکرده و به ذهن بسپارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×    =  4