رشد ۴۵ درصدی تراکنش های بانک صادرات

مبلغ تراکنش­هاي پايانه هاي فروش بانک صادرات ايران در پايان اسفند ماه سال­91 نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل 16 درصد رشد را نشان مي دهند .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک اين بانک در راستاي افزايش سطح دسترسي مردم به ابزارهاي نوين بانکي و کاهش در هزينه‌ها ، ترافيک و آلودگي، توسعه  اين ابزارها را در اولويت قرارداده است.

آمارهاي عملکردي حاکي از آن است که  تعداد تراکنش­هاي پايانه هاي فروش اين بانک در پايان اسفند ماه سال45 درصد رشد نسبت به مقطع زماني مشابه در سال90 را نشان مي دهند.

همچنين گزارش ياد شده بيانگر رشد 28 درصدي مجموع تعداد تراکنش‌هاي دستگاه­هاي pin pad در پايان اسفند ماه نسبت به مقطع زماني مشابه در سال قبل مي‌باشد که اين ميزان رشد حاکي استقبال بيشتر مردم از خدمات نوين اين بانک است.

شايان ذکراست  اين بانک با هدف قدرداني از مشتريان در جشنواره بهاره تعداد 5 دستگاه تندر 90 و هزاران جايزه نقدي ديگر را از طريق قرعه کشي به دارندگان کارت بانک هاي عضو شتاب که خريدشان را از طريق پايانه هاي فروش متصل به حسابهاي اين بانک انجام داده­اند اهداء مي نمايد و در جشنواره عید تا عید ویژه پذيرندگان در سه دوره قرعه کشی تعداد 5663 برنده و مبلغ 37 میلیارد و 849 میلیون ریال  به حساب برندگان واريز نموده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  53  =  60