بانک‌هایی که امکان انتقال وجه سه‌جانبه در شبکه شتاب را دارند

لیست برخی بانک‌ها در لیست اعلامی وجود ندارد، بنابراین در حال حاضر نمی‌توان از همه بانک‌ها اقدام به انتقال وجه سه جانبه کرد و ظاهرا این کار در فازهای بعدی انجام خواهد شد و در مرحله بعد بقیه بانک‌ها نیز به این امکان مجهز خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از ایسنا چندی پیش بانک مرکزی اقدام به فعا‌ل‌سازی خدمت انتقال وجه سه جانبه در شبکه شتاب کرد که از این طریق دارندگان کارت‌های اعتباری 22 بانک عضو شتاب می توانند بدون تطابق بانک صادرکننده مبدا و مقصد اقدام به انتقال وجه کنند.

اما لیست برخی بانک‌ها در لیست اعلامی وجود ندارد، بنابراین در حال حاضر نمی‌توان از همه بانک‌ها اقدام به انتقال وجه سه جانبه کرد و ظاهرا این کار در فازهای بعدی انجام خواهد شد و در مرحله بعد بقیه بانک‌ها نیز به این امکان مجهز خواهند شد.

گفتنی است؛ در حال حاضر 22 بانک؛ شامل بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پاسارگاد، توسعه تعاون، توسعه صادرات، حکمت ایرانیان، دی، رسالت، رفاه کارگران، سامان، سپه، سینا، شهر، صادرات ایران، صنعت و معدن، قرض الحسنه مهر ایران، کارآفرین، گردشگری، مسکن، ملی ایران، موسسه اعتباری‌توسعه‌ و بانک کشاورزی خدمت انتقال سه جانبه را در شبکه بانکی به مشتریان ارائه می دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  24